יום שלישי , 30 אפריל 2024
זה קונספט Jeep Willys Dispatcher Concept צילום: JEEP

קונספט ג'יפ Willys Dispatcher


 

רוני נאק

הקונספט יוצא הדופן הזה, הוא אחד מארבעה רכבים ש-JEEP הכינה השנה למפגש השנתי במואב – יוטה. ה-Willys Dispatcher מצליח לשלב את העבר והמורשת של ג'יפ עם העתיד החשמלי של המותג שרבים – כולל אני – מתקשים לקבל. ג'יפ וויליס דיספצ'ר הוא קונספט מבוסס רנגלר 4xe המעלה מן האוב את הג'יפ האזרחי המוקדם שלאחר מלחמת העולם השניה, על המראה המחוספס והתכליתי שלו, לצד הג'יפ המחושמל של ימינו. רנגלר עם יכולת כביש של מערכת ההנעה 4xe הפלאג-אין הטוענת לקדמה טכנולוגית (ומקור ללא מעט תקלות).

זה קונספט Jeep Willys Dispatcher Concept צילום: JEEP

 

מבחוץ, הקונספט של Willys Dispatcher מקבל "מהפך" רטרו יסודי. כמו שאמר פעם מעצב איטלקי ביקורתי "כשאין יצירתיות יש רטרו". צמיגי Super Traxion בקוטר 36 אינץ' עטופים סביב חישוקי סגסוגת בסגנון וינטג' בקוטר 16 אינץ'. פגוש קדמי מותאם ו"מיושן" מכיל כננת 8274 Warn חדשה לגמרי אך עם מראה קלאסי. כמו הג'יפים ההם של פעם, כיתוב 'WILLYS' מוטבע בצידי מכסה המנוע בירוק על ירוק שרק נראה כשהרכב נקי ובזווית המיוחדת ההיא מול השמש. שילוב של חלקים בשחור מבריק, בעוד החלק החיצוני צבוע אחרת בגוון מותאם אישית של "אלמנט 115 ירוק", מודגש ובולט בקונטרסט לחישוקי הגלגל שבצבע שמנת.

זה קונספט Jeep Willys Dispatcher Concept צילום: JEEP

 

בפנים, ה-Dispatcher מקבל ריפודים וגימורים חדשים. שילוב רטרואי של עור אוכף מהוה ותוספות בד עם דוגמה משוננת. משענות הראש הקדמיות והאחוריות הוסרו כדי להעניק למושבים את תחושת הוינטג' עם משענת בעלת גב נמוך שהייתה מקובלת ברכב בזמנו.

זה קונספט Jeep Willys Dispatcher Concept  האמת חמוד. צילום: JEEP

 

כיסוי מבית JPP (ראשי תיבות של Jeep Performance Parts) השומר על הנוסעים מפגעי מזג האוויר, בין אם זה גשם או שמש מדבר יוקדת. כדי להגן מפני מים, בוץ או רסס ראנדומאלי אחר, ה-Dispatcher מקבל כיסוי ויניל קשוח לרצפת הרכב – גם כן מבית JPP. מדחס אוויר מובנה של JPP הוא תמיד כלי שימושי לניהול לחצי האוויר של הצמיגים כשנמצאים בשטח.

זה קונספט Jeep Willys Dispatcher Concept כננת וורן 8274 היא אלמנט עיצובי לא פחות מחילוצי. צילום: JEEP

 

ה-Willis Dispatcher מונע על ידי מערכת הנעה 4xe פלאג אין הייבריד. בעזרת מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר ומנועים חשמליים תפוקת המערכת עומדת על  375 כוחות סוס ומומנט של 65 קג"מ הזורמים כנהר הקולוראדו לכל ארבעת הגלגלים בעזרת תיבת שמונה הילוכים אוטומטית. דנה 50 Advantech סרנים קדמיים ואחוריים עם יחסי העברה סופיים 4.70 מעבירים ללא מאמץ את כל הכוח והמומנט לצמיגי השטח השמנמנים.

 

Check Also

הממשל הסיני מזהיר: אתם מייצרים יותר מדי מכוניות

אחרי שנים של תמריצים וסובסידיות, כשברקע טענות שהממשל הופך את הרכב החשמלי לנשק מול המערב – מישהו במפלגה הקומוניסטית עוד שניה ילחץ על הבלמים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

fifteen − 1 =