תומר הדר
הבה נדמיין ב.מ.וו X6 שיורד לשטח. נתקין בו שנורקל, נשפר אותו, נחזק את המנוע וקדימה למעלה זיק. כעת נפתח עיניים: הנה מה שהחליטו לעשות ל-ב.מ.וו X6 בסדנת מאנארט הגרמנית, סתם בשביל הכיף. והכסף.
הבסיס הוא כמובן ב.מ.וו X6, אך זהו רק הבסיס. מכאן הכל משתגע: בדרך להפוך ל MHX6 Dirt² Edition (כך הוא נקרא) עבר מנוע ה-V8 הוספה של שני מגדשים גדולים יותר, מערכת יניקה משופרת וכמובן גם מערכת פליטה פתוחה וזורמת. התפוקה עומדת על 900 כוחות סוס וכמעט 90 קג"מ – מטורף! כדי להתמודד עם תוספת הכוח, שנאמדת בכ-150 כוחות סוס הוחלט במאנארט על שדרוג הרכיבים הפנימיים של הסרן – כמו גם שינוי קליל של יחסי ההעברה בתיבה (זוכרים? אין LOW).

מעבר לכך, כדי להתמודד עם הטרשים (אה הא) התווספו גלגלי 21 אינץ' עוטי צמיגי שטח במידה 305/40 של BF וקיט הגבהה של KW. כדי להפחית משקל הוחלף מכסה המנוע במכסה קרבון והתחתית קיבלה מיגון תואם. אה, ויש גם שנורקל.
המחיר? מספיק כדי לרכוש יותר מ-ב.מ.וו X6 אחד, או שניים, כחצי מליון דולרים. התקשרו למאנארט היום.