תומר הדר
נאמר, לצורך הויכוח, שבכוונתכם לרכוש ריינג' רובר ספורט חדש מן הסוכנות, או כל ריינג' רובר אחר לצורך העניין. אלא שכאן הנכם נתקלים בבעיה מוכרת היטב לבעלי ריינג' רובר: לכל אחד יש ריינג' רובר. וכולם אותו הדבר בדיוק. לא רכשתם מאזדה 3, נכון? מה עושים?
התשובה: פונים לקלייב סאטון. סאטון החל את דרכו במכירת מכוניות יוקרה לבעלי ממון וכוח, אך במהרה הבין שהמפתח לארנקם של בעלי האמצעים נמצא בפרסונליזציה – או התאמה אישית. בניגוד לאי אלו סדנאות, שבחרו לקחת ריינג' רוברים תמימים ולהוסיף להם צבע זוהר, חישוקי 25 אינצ' ושאר מרעין בישין, סאטון מאמין באקסקלוסיביות מאופקת.
לכן החבילה שמציע סאטון לכל בעל ריינג' רובר כוללת צביעה של הפגושים, הוספת פתחי אוורור צנועים במכסה המנוע, הסרה של סמלי הרכב והחלפתם בסמלים ייחודיים וקטנים יותר בגימור סאטן וגימורי קרבון פייבר בתא הנוסעים. לאמיצים, כלומר לאלה שרוצים להיראות אמיצים אך לא לבלוט מציע סאטון חבילת "AERO" הכוללת כנפיים רחבות יותר וקיט ספייסרים לגלגלים המרחיב את מפתח הגלגלים מקדימה ב-50 מ"מ ומאחור ב-70 מ"מ.
בפנים זוכה הריינג' של סאטון לגימור עור חדש ודו גווני ואילו המנוע נותר כפי שהיה, משום מה. וכעת למחיר: תתפלאו, לא יקר: המחיר לרכב שלם וגמור מתחיל ב-80 אלף ליס"ט. המחיר מתייחס ככל הנראה לרכב ממודל 2013, ונחשב אולי יקר בבריטניה, אך בישראל ניתן לרכוש במחיר כזה פגוש של ריינג' רובר משומש מן הדור הנוכחי.