תומר הדר
אפשר לומר שדודג' בבעיה: נכון , היא מייצרת את הדוראנגו SRT הספורטיבי, אבל מה זה 475 כוחות סוס עלובים ברכב כביש שטח גדול כשלמתחרה מבית – ג'יפ, יש 707 כוחות סוס ומגדש על?
אז מה עשו בדודג'? החליטו לגשת בנימוס אל מחסן החלפים של קרייזלר, לדפוק על הדלת ולבקש מהאפסנאי לבדוק אם נשארו על המדף מנועי המי מוגדשים. אחרי הכול, המנוע המוגדש הזה הופיע בפעם הראשונה בדודג' הלקאט, לא בג'יפ קומפאס.
האפסנאי הולך, בודק, חוזר לאט לאט ואומר שב-מ-ק-ר-ה יש לו מנוע כזה על המדף, אבל מכיוון שזה דודג', אז המנוע הזה מכוון להפיק פאקינק 797 כוחות סוס, כלומר 90 כוחות סוס יותר ממה שיש לג'יפ.
החברים בדודג' מחייכים, האפסנאי מחייך, כולם מרוצים ולדודג' יש קונספט חדש: קוראים לו דודג' דוראנגו SRT PURSUIT SPECIAL, כלומר מיוחד למרדפים, והוא צבוע בכוונה בצבעים של יחידות המשטרה האמריקאיות, גם כדי לרמוז לכוחות האכיפה האמריקאים שיש כאן פוטנציאל, וגם בכלל שעם כמעט 800 כוחות סוס, תמיד עדיף להיות בצד הטוב של החוק ולא בצד השני.