תומר הדר
לאמריקאים יש קטע עם רכבי כביש שטח: כמובן שהם אוהבים אותם גדולים. אבל הם גם אוהבים אותם חזקים. וכשאנחנו אומרים "חזקים", אנחנו לא מתכוונים ל:"איזה יופי! חלבת 250 כוחות סוס מפורסטר טורבו", אלא יותר בכיוון של:"תכבה את הV-8, נגמר החמצן בכדור הארץ". ככה "חזקים".
לכן דודג' מציגה את הדוראנגו SRT- רכב שדודג' טוענת שהוא רכב הכביש שטח המהיר בעולם המצויד בשלוש שורות מושבים. כך אפשר לשים את הילדים בשורת המושבים האמצעית, לתת גאז ולראות איך הם עפים לשורה השלישית (לא שאנחנו ממליצים או תומכים בפעילות מהזוג הזה ועל הילדים להיות חגורים ומרוסנים בכל צורה ואמצעי אפשריים).
את האפקט הזה ניתן להשיג באמצעות מנוע HEMI, שמונה צילינדרים כמובן בנפח של 392 אינצ'ים מעוקבים, או 6.4 ליטרים עבור יתר בני התמותה שמפיק 475 כוחות סוס ומזניק את הדוראנגוטאנג, או דוראנגוטיל, או דוראנגוזאורוס ל-100 קילומטרים לשעה תוך 4.4 שניות.תיבת ההילוכים כמובן אוטומטית, בעלת שמונה מהירויות, ההנעה כפולה ו-65% מן המומנט מופנה אל הגלגלים האחוריים.
דוראנגוSRT כולל שבעה מצבי נהיגה, כולל מצב "מסלול" שמשנה את כיול בולמי הזעזועים ונקודות ההעברה של התיבה האוטומטית- וכל העסק יושב על חישוקי 20 אינץ' שמרוחים בצמיגי 295/45 של פירלי ומסתירים קליפרים בעלי שש בוכנות. בפנים יש כמובן שפע של פינוקים, החל במושבי עור וכלה במערכת שמע מטופשת – אבל עזבו אתכם משטויות. ברנאאוט מופיע כפיצ'ר במפרט. לא באמת. ובכל זאת יש ברנאאוט.