תומר הדר
זו הייתה רק שאלה של זמן עד ש-DS, חטיבת היוקרה של PSA תצטרף ליגואר, אאודי ומרצדס ותציג רכב כביש שטח שכבל חשמלי משתלשל באחוריו. היצרנית הצרפתית מצידה את 7 DS, רכב הכביש שטח הבכיר של היצרנית בגרסה ש-DS משיקה בשם E TENSE. בנוסף מנצלת DS את ההזדמנות כדי לציין שמעתה כל היצע הדגמים של היצרנית יוצג גם בגרסאות המצוידות במערכת פלאג אין הייבריד.
בניגוד ל-7 DS ה"רגיל, המצויד במנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים או במנוע טורבו דיזל, גרסת הכלאיים מצוידת במנוע הבנזין המוכר, בנפח 1.6 ליטרים המפיק 200 כוחות סוס ולצידו צמד מנועים חשמליים המפיקים 80 KW כל אחד (כלומר 109 כוחות סוס) ותיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה מהירויות.
הודות להנעה החשמלית, ה-7 DS הופך בפועל גם לדגם בעל הנעה כפולה. טווח הנסיעה הרשמי בכוחו של חשמל בלבד הוא 50 קילומטרים ומהירות הנסיעה המרבית במצב בו האגזוז אינו פולט אפילו גרם של זיהום היא 135 קמ"ש. כנהוג ברכבי פלאג אין הייבריד, כשהחשמל נגמר הרכב הופך להיות היברידי, כלומר מנוע הבנזין מטעין את הסוללה. כדי להבדיל בין E TENSE ובין הגרסאות הרגילות, DS מציגה צבע אפור חדש וחישוקי 19 אינץ' יחודיים רק לדגם הכלאיים שמסוגל לזנק ל 100 קמ"ש תוך 6.5 שניות זריזות ועד מהירות מרבית של 220 קמ"ש.
נקודה חשובה נוספת שאליה בעלי מכוניות בנזין פחות עירניים: משך הטעינה. ובכן, זה נע בין שעתיים בודדות לשמונה שעות, בהתאם לסוג המטען שהלקוח בוחר ולתשתית הזמינה.