Copy the snippet below and paste it in between the tags of the pages(s) you'd like to track, right after the global site tag.
יום רביעי , 28 אוקטובר 2020
ראשי » מגזין » DS7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 כללי משחק חדשים של פרימיום
DS7 Crossback E-Tense 4X4 מגדירה מחדש את גבולות סגמנט הפרימיום. נותנת ערכים של דינאמיות, חסכון רב, חתימה סביבתית נמוכה ואיכות עילית. צילום: DS

DS7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 כללי משחק חדשים של פרימיום

  • מערכת הנעה היברידית-נטענת עם 300 כ"ס ו-53 קג"מ תביא אתכם ל-100 קמ"ש בפחות משש שניות
  • סוללת ליתיום גדולה וטעינה מרשת החשמל מאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 62 ק"מ לימים ארוכים ללא שריפת גרם אחד של בנזין. 76.9 קילומטרים לליטר! (WLTP).
  • העיצוב הפנימי מגיע מעולם ה-HAUTE COUTURE, מוגמר לעילא וממחיש בדיוק עד כמה חשובים הפרטים הקטנים ביותר – התפירה הייחודית, חותמי המעוינים, גימורי פנינה ועוד
  • מערכת הנעה כפולה 4X4 חשמלית לביטחון מלא בכל תנאי הכביש ומערך סיוע אקטיבי לנהג – דירוג בטיחות 8
  • מערכת מתלים אקטיבית הסורקת את פני הכביש ומכינה את שיכוך המתלים לשיבושים לטובת נוחות נסיעה עילית
  • קניה בטוחה: 8 שנות אחריות (או 160,000 ק"מ) על מערכת ההנעה ההיברידית ו-3 שנים/100,000 קילומטרים אחריות על יתר חלקי הרכב

 

קשה ליצור הפרעה בסגמנט הפרימיום. אבל כדי להצליח בזה צריך ליצור משהו באמת מיוחד, נועז וכזה שמגובה לא רק בהצהרות ריקות אלא גם באיכות קצה ויכולות שניתן לחוש ממש. לחוש ביד או בכיס. ומותג פרימיום לא יכול להיות "פרימיום" אם אין לו מרכיב אחד חשוב ומרכזי: ערך מוסף. ערך שהוא מעבר לכל פריט נפרד, ערך שהופך אותו לגדול מסך חלקיו.

DS7 Crossback E-Tense 4X4 מגדירה מחדש את גבולות סגמנט הפרימיום. מערך טכנולוגי מתקדם בתחומים של בטיחות, סיוע לנהג וכמובן בידור וקישוריות מתקדמת. צילום: DS

DS7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 מביאה כללי משחק חדשים לקבוצה הזו ונותנת הרבה יותר למי שמחפש SUV פנאי-פרימיום. אז מה עושה את הרכב הזה לחזק וגם חכם? זה מתחיל ממערכת הנעה מתקדמת ביותר, ייחודית בקבוצתה, אשר משלבת מנוע טורבו-בנזין חזק עם העוצמה של שני מנועים חשמליים – אחד מלפנים ואחד מאחור. יחד הם מפיקים 300 כוחות סוס ו-53 קג"מ. זהו נתון שפעם אפשר היה למצוא רק בקרב מנועי V8 גדולים, זללנים ומזהמים. אלא שכאן צריכת הדלק היא רק 76.9 קילומטרים לליטר ופליטת המזהמים קטנה יותר מזו של מכונית מיני עממית, רק 31 גרם לקילומטר. את הכוח העצום תרגישו בכל לחיצה על הדוושה, דחיפה חזקה מעמידה, תאוצות ביניים שיאפשרו עקיפות מהירות, ועוצמה שהופכת כל כביש תלול בעליה למורד זורם ומהיר. ואת צריכת הדלק הזעומה ירגיש המתדלק שלך. כן כן. קנה לו פרח כי לא תראה אותו הרבה. למעשה אם רוב הנסיעות במהלך השבוע הן עירוניות, ואתה טוען את ה-DS בעמדת הטעינה שלה בכל לילה – יכולים לעבור שבועות ארוכים עד שתגיע לתדלוק.

DS7 Crossback E-Tense 4X4 מגדירה מחדש את גבולות סגמנט הפרימיום. נתוני התפוקה הם כמו של מנוע V8 בריא. הצריכה, זעומה עם רק 77 קילומטרים לליטר. צילום: DS

מותג פרימיום נמדד בחוויית הנסיעה. ו- DS7 CROSSBACK E-TENSE 4×4מטפלת בכך בכמה ממדים. אם זה ב-HAUTE COUTURE – איכות חומרי העילית שנמצאים בתא הנוסעים. כל אחד ואחד מהם שמדפן את תא הנוסעים נבחר בקפידה, לוטש ועובד על ידי בעל מקצוע אומן בתחומו. תא הנוסעים עוטף ומפוסל כמקובל בעולם ה-HAUTE COUTURE, מוגמר לעילא וממחיש בדיוק עד כמה חשובים הפרטים הקטנים ביותר – התפירה הייחודית, חותמי המעוינים, גימורי פנינה ומתכות יקרות. וזה לא הכל, שכן מוצאים שם גם מערכת מולטימדיה מתקדמת אשר מאפשרת התממשקות לסמארטפונים חדשים, לוח מחוונים ווירטואלי גדול שקל להתאים את תצוגת המידע שעליו. ויותר מכך, ל- DS7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 יש מערכת ייחודית אשר סורקת כל הזמן את הכביש בטווחים בין 5 ל-25 מטרים ומכינה את המתלים לקראת הבאות. לא ריאקטיבי אלא פרואקטיבי. רוב מערכות המתלים האקטיביות מגיבות לשיבושים. ב-DS7 המערכת קוראת את הכביש ומראש מכינה את המתלים לשיבוש שמגיע. כמה זה רגיש? שיבוש בגובה של 5 מ"מ יגרום לה לכייל את עצמה בהתאם.

DS7 Crossback E-Tense 4X4 מגדירה מחדש את גבולות סגמנט הפרימיום. מערכת מתלים המזהה שיבושים בדרך ומכינה א עצמה לקראת הבאות. כדי לשמור על הנוחות שלך. צילום: DS

היכולת הטכנולוגית הזו יחד עם אמצעים מתקדמים של איחוי מרכבי המתכת בשלד, של בידוד רעשים, מתלים וסביבה יוצרים את חווית הנסיעה הנעימה ביותר שיש בקבוצת הפרימיום. מערכת שמע מגה-איכותית של FOCAL מביאה ניקיון ועוצמה של צליל של אולם קונצרטים שיכולים להתבטא בתוך חלל מבודד מרעשי רקע.

DS7 Crossback E-Tense 4X4 מגדירה מחדש את גבולות סגמנט הפרמיום. איכויות ואבזור ברמה הגבוה ביותר בסגמנט. מערכת שמע שתתחרה באולם קונצרטים. צילום: DS

בטיחות זה כבר מזמן לא רק "בטיחות" במובן הקלאסי שלה. נכון, יש כמובן ציון NCPA מרבי, אזורי ספיגת אנרגיה בשלדה, חגורות בטיחות ומערכות בקרת אחיזה ובלימה. אבל לצד כל אלה תמצא ב- DS7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 מערך בטיחות אקטיבי סופר-מתקדם שנועד בעיקר להפחית מעומס העבודה של הנהג ולשמור עליו. בכל נהיגה, בכל תנאי הדרך ולא רק במצבי חירום. המערכת יכולה למשל לשמור על מרכז הנתיב או לבחור האם להיצמד לצידו הימני או השמאלי (כדי למשל לפנות מקום לרוכב דו"ג שישתחל בבטחה), יש אפילו (בגרסת OPERA) מערכת לראיית לילה. דבר שראינו רק במכוניות שעולות פי שלוש ויותר. עוד מימד שיאפשר לך לסיים נהיגה נינוח ורענן.

DS7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 מציעה קניה בטוחה המגובה באחריות ארוכת טווח של היבואנית ומשלבת ביצועים חזקים עם חסכון בעלויות וחתימה סביבתית נמוכה. האיכות הכללית, העיצוב הייחודי, שילוב של טכנולוגיות קצה של עולם הרכב עם אינדיבידואליות בקבוצת רכב בה המתחרות שמרניות ואפרוריות, יוצרים יחד הפרעה שאי אפשר להתעלם ממנה.

 

תוכן מקודם

צפו גם בזה

יגואר E-PACE מתחשמל

חתול קטן על טייזר. דגם הפנאי הקומפקטי של יגואר מתחדש עם גרסת PHEV מאד מעניינת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

sixteen − 1 =