יום שבת , 25 מאי 2019
ראשי » חדשות » פורד מגביהה את הפוקוס
זו גרסת "אקטיב" של פורד פוקוס סטישן החדשה. עם מרווח גחון מוגדל וקיט עיצוב מוקשח. צילום: פורד
זו גרסת "אקטיב" של פורד פוקוס סטישן החדשה. עם מרווח גחון מוגדל וקיט עיצוב מוקשח. צילום: פורד

פורד מגביהה את הפוקוס

תומר הדר

פורד אירופה מציגה גרסה מוגבהת וקרבית של הפוקוס: אקטיב וואגון. נכון, זה לא רכב כביש שטח. נכון, אין כאן מערכת הנעה מתוחכמת. אבל יש כאן עוד כמה מילימטרים גובה וזה אמור לשכנע מישהו, כנראה, לקנות פורד פוקוס סטיישן. לפי נתוני פורד הרשמיים לפוקוס האקטיבית יש תוספת של שלושה סנטימטרים למרווח הגחון, מה שיאפשר לה לנסוע בדרכים משובשות, מתקן גג צנוע וגם סוג של מיגון גחון.

גם פורד הגיעה לפיצוח המדהים של תליית טבלט במרכז הדשבורד. מה יהיה עם הטרנד הזה? צילום: פורד
גם פורד הגיעה לפיצוח המדהים של תליית טבלט במרכז הדשבורד. מה יהיה עם הטרנד הזה? צילום: פורד

פורד עצמה מדגישה שהמתלה האחורי של הוואגון עבר מספר שינויים כדי שיוכל להתמודד באופן יותר משכנע עם בורות ומפגעים – ושמערכת בקרת האחיזה כוילה מחדש כך שתכלול מצבי נסיעה בבוץ, קרח וחול, באדיבות הגלגלים הקדמיים בלבד. על אחריותכם בלבד. היצע המנועים כולל את מנוע ה-1.0ל' המוכר של פורד המפיק 123 כוחות סוס, מנוע 1.5ל' המפיק 148 כוחות סוס ומנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטרים המפיק 118 כוחות סוס בגרסת הבסיס, או 148 כוחות סוס בגרסה הבכירה. ואם הגעתם עד לכאן בציפיה לקרא על תיבת ההילוכים הרובוטית שתיהיה ברכב – אתם צפויים לאכזבה. פורד תצייד את האקטיב פוקוס באוטומטית פלנטרית עם 8 הילוכים.

זו גרסת "אקטיב" של פורד פוקוס סטישן החדשה. עם מרווח גחון מוגדל ומערכות בקרת משיכה מכויילות לדרכי עפר וכבישים מוזנחים. צילום: פורד
זו גרסת "אקטיב" של פורד פוקוס סטישן החדשה. עם מרווח גחון מוגדל ומערכות בקרת משיכה מכויילות לדרכי עפר וכבישים מוזנחים. צילום: פורד

צפו גם בזה

לנד רובר בתנוחה אופיינית. לנד רובר דיסקברי ספורט מחדש שלדה, מערכת הנעה היברידית וממשק אנושי עדיף.. צילום: לנד רובר

לנד רובר דיסקברי ספורט חדש

לנד רובר מציגה מתיחת פנים של דסקברי ספורט בשאיפה לעדכן את רכב הכביש שטח כך שיוכל לענות גם על שלל דרישותיהם של רוכשי רכבי כביש שטח שיקנו בעשור הבא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

two × 3 =