יום שישי , 26 אפריל 2024
כשמיליארד רוצה לעשות למישהו אצבע משולשת. כך בדיוק עושים את זה. הגרנדיר מתחיל ביצור סדרתי. צילום: אינאוס

אינאוס מתקרבת: היצור יתחיל באפריל


רוני נאק

מזיל דמעת אושר. אחת החתונות הראשון בקו היצור. כשהמרכב יורד ומתחתן עם השלדה וההנעה. צילום: אינאוס

זוכרים שפעם דיפנדר היה רכב שטח קשוח עם שלדת סולם, גיר רגיל ושני סרנים חיים? אינאוס זוכרת: בזמן שרוב יצרני רכבי השטח, פרט לג'יפ ולטויוטה אשר עדיין מייצרת את הלנד קרוזר המיתולוגי לשווקים מסוימים (לא, פראדו אינו לנד קרוזר מיתולוגי) שכחו כבר איך מייצרים שלדת סולם, אינאוס שהוקמה בעצם כדי לספק מענה למי שלא יכול יותר לרכוש רכב שטח קשוח בהחלט מתקרבת לייצור: היצרנית מפרסמת תמונות ראשונות אשר צולמו במפעלי החברה בהאמבאך גרמניה, של שלדות ושל רכבים כמעט מוכנים לייצור מלא. המפעל בהאמבאך נרכש בינואר אשתקד ממרצדס בנץ והיקף ההשקעה של אינאוס במפעל, כך לפחות טוענת היצרנית, הוא 50 מיליון אירו אשר מתווספים לסכום שמרצדס בנץ בעצמה השקיעה בבניית המפעל: 470 מיליון אירו (קונים בזה המון מרצדסים).

ארגז פעולה ושימושי כמוהו. גרנדיר נכנס ליצור סדרתי באפריל. צילום: אינאוס

• בוחנים את האינאוס גרנדיר

לפי אינאוס, היצרנית נמצאת כבר בשלבי תקינה סופיים והרכבים הראשונים ירדו מפס היצור באפריל הקרוב. לדברי דירק היילמן, מנכ"ל אינאוס, החברה צברה כבר כ-15,000 הזמנות מלקוחות באירופה, אפריקה – והמזרח התיכון. המחיר צפוי להיות (באוסטרליה כ-90 אלף דולרים) ועל יבואן ישראלי לא ידוע כרגע מי יעז להרים את הכפפה במדינת הליסינג.

Check Also

תיראו מופתעים: גם BYD מבטיחה 1,000 ק"מ

המירוץ ל-1,000 ק"מ מתעצם וגם BYD טוענת כי סוללות הדור השני מתוצרתה יספקו את הצפיפות האנרגטית הדרושה כדי להניע רכב חשמלי על פני 1,000 קילומטרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

two + three =