רוני נאק
אז אחרי ה-i8 המהפכנית וה-i3 הווירדית, מפציצה BMW העולמית עם ספינת דגל חשמלית של ממש, וגישה בהחלט שונה ממה שהיריבה משטוטגרט בחרה בה. בעוד שמרצדס הלכה לכיוון ה-S קלאס עם ה-EQS שצריכה להימדד לא רק במידת נעליים אדירות גם בעיניים הספקניות של לקוחות S שהם לא רק מבוגרים יותר אלא גם שמרניים יותר. במוו הלכה בנתיב הקרוסאובר הבטוח יותר, וכזה המשחרר את הסדרה 7 שלה להמשיך ולעשות את מה שהיא עושה הכי טוב. וזה הגיוני כי הקהל של ה-SUV הוא לא רק צעיר יותר (חוצמאלו שרוצים רכב גבוה כי קשה להם להתכופף) אלא גם בעל קולטני טכנולוגיה רגישים יותר. וה-iX החשמלית החדשה של BMW תדליק להם את כל הנוריות באיזורי החשק. וזה דווקא דבר טוב.

ואם נשים לרגע בצד את מערכת ההנעה החשמלית. במוו מציגה כאן גישה חדשה ושונה לגבי השאלה של איך צריך להיות SUV פרימיום מודרני וטכנולוגי. אחרי המפגש עם הרכב, החוויה של המצגת וכוס אספרסו מעט דליל מדי בלאונג' ההשקה של דלק מוטורס היבואנית בקומה השישית, יש כאן בהחלט בשורה וגישה רעננה לנושא הזה. אם זה מחומרי הגלם שלא עושים פשרות, העיצוב הייחודי שנכנס לכם לפנים תאהבו אותו או לא, פתרונות מקוריים לתא הנוסעים ולסביבת הנהג, וכמובן חבילות אבזור נוחות, שמע, מערכות סיוע לנהג ובטיחות אקטיבית – כמעט בכל אחד מהפרמטרים האלה תמצאו חידוש כל שהו על המיטב שיש כרגע בתעשיה. וזה הרבה מעבר למסך גדול לכל רוחב הדשבורד.

דלק היבואנית תשווק בישראל ארבע גרסאות ושתי מערכות הנעה: 326 כ"ס (גרסת 40) עם סוללה בעלת קיבולת נטו של 71 קוט"ש. 523 כ"ס (גרסה 50) עם סוללה בעלת קיבולת נטו של 105 קוט"ש. הטווחים לפי WLTP הם 408 ק"מ ו-600 ק"מ בהתאמה. יש כמובן גם יכולת טעינה מהירה :150 קו"ט לגרסה 40 ועד 200 קו"ט לגרסה 50. נייס!

מחירים
דגם | כ"ס | רמת גימור | טווח חשמלי | מחיר |
xDrive40 | 326 | Spirit | 408 ק"מ | 559,000 ₪ |
xDrive40 | 326 | Tech | 599,000 ₪ | |
xDrive50 | 523 | Ultimate | 600 ק"מ | 699,000 ₪ |
xDrive50 | 523 | Ultimate Bronze | 759,000 ₪ |

• להורדת ההודעה המלאה