שבת , 27 יולי 2024
Tesla Cybertruck כאן בגוון הנירוסטה הטבעי. בתוספת תשלום תוכלו לעטוף אותה. צילום: טסלה

טסלה סייברטראק – אין צבע יש עיטוף

רוני נאק

טסלה עיצבה את Cybertuck הנירוסטה שלה להיות משהו מיוחד: הרכב הראשון להמונים (אחרי דה-לוריאן) שאינו דורש צבע כלל. זה לכשעצמו אינו הישג קל – למגינת ליבם של פחחים וצבעים ברחבי העולם. יצרנית הרכב היחידה האחרת שהתקרבה, דה-לוריאן, מכרה רק 9,000 מכוניות לפני פשיטת הרגל ב-1982.

עם זאת, ייתכן לטסלה יש קונץ שלא היה בזמנה של דה-לוריאן: עיטוף טבעוני. למי שלא מכיר, זהו כיסוי דקורטיבי שנדבק (באופן הפיך) על החלק החיצוני של הרכב. פריט שמוצע כתוספת בתשלום בדגמי טסלה האחרים והתגלה כרווחי ביותר – בניסוי של טסלה ניסתה בקליפורניה. העיטוף עשוי לרכך את העוקצנות העיצובית של הסייברטראק עבור רוכשי מיינסטרים עדיני נפש.

בוידאו הצעות עיטוף של צד שלישי:

לרוב עיטוף הרכב נעשה על ידי צד-שלישי, כמו סדנאות עיצוב או שיפורי רכב. עלות של כיסוי רכב כה גדול (בכ"ז 5.7מ' לאורך ו-2.2מ' לרוחב) תהיה יקרה מאד ותעלה עשרות אלפי שקלים. בידיעה שפורסמה על ידי בעיתונות הכלכלית על ידי בלומברג – פורסם כי טסלה גובה בין 7,500 ל-8,000 דולרים לעיטוף של מודל 3 ומודל Y – עם מבחר של שבעה גווני צבע.

Check Also

מי יצרני הרכב שנפגעו בקריסה של CrowdStrike?

עדכון תוכנה פגום של חברת סייבר גדולה משבית יצרני רכב, ספקים ודילרים ברחבי העולם. נחשפה נקודת תורפה שיש לכל מי שרכבו מצויד ב-OTA

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

8 + 10 =