רוני נאק
טסלה עיצבה את Cybertuck הנירוסטה שלה להיות משהו מיוחד: הרכב הראשון להמונים (אחרי דה-לוריאן) שאינו דורש צבע כלל. זה לכשעצמו אינו הישג קל – למגינת ליבם של פחחים וצבעים ברחבי העולם. יצרנית הרכב היחידה האחרת שהתקרבה, דה-לוריאן, מכרה רק 9,000 מכוניות לפני פשיטת הרגל ב-1982.
עם זאת, ייתכן לטסלה יש קונץ שלא היה בזמנה של דה-לוריאן: עיטוף טבעוני. למי שלא מכיר, זהו כיסוי דקורטיבי שנדבק (באופן הפיך) על החלק החיצוני של הרכב. פריט שמוצע כתוספת בתשלום בדגמי טסלה האחרים והתגלה כרווחי ביותר – בניסוי של טסלה ניסתה בקליפורניה. העיטוף עשוי לרכך את העוקצנות העיצובית של הסייברטראק עבור רוכשי מיינסטרים עדיני נפש.
בוידאו הצעות עיטוף של צד שלישי:
לרוב עיטוף הרכב נעשה על ידי צד-שלישי, כמו סדנאות עיצוב או שיפורי רכב. עלות של כיסוי רכב כה גדול (בכ"ז 5.7מ' לאורך ו-2.2מ' לרוחב) תהיה יקרה מאד ותעלה עשרות אלפי שקלים. בידיעה שפורסמה על ידי בעיתונות הכלכלית על ידי בלומברג – פורסם כי טסלה גובה בין 7,500 ל-8,000 דולרים לעיטוף של מודל 3 ומודל Y – עם מבחר של שבעה גווני צבע.