יום חמישי , 25 אפריל 2024
יפה הוא לא - קרבי כנראה. גרסת XTR של איסוזו דימקס מוכנה לשטח קשה. צילום: איסוזו
יפה הוא לא - קרבי כנראה. גרסת XTR של איסוזו דימקס מוכנה לשטח קשה. צילום: איסוזו

איסוזו קרבי: מציגה גרסת XTR לדימקס

תומר הדר

איסוזו לא נרגעת: לאחר הצגת גרסת ספיר של הדימקס מודיעה איסוזו על השקתו של מיני איסוזו ראפטור, כלומר גרסת ביצועים קרבית של איסוזו דימקס. בניגוד ליצרנים רבים שמעדיפים להתמקד יותר בצד הקוסמטי, באיסוזו פונים אל שוק האפטרמארקט כדי לייצר דימקס שבהחלט יכול לטוס בשבילים ולהתמודד עם שטח קשה הודות לקיט מתלים של פדרס ולשדרוג של מערכת הבלימה.

יפה הוא לא - קרבי כנראה. גרסת XTR של איסוזו דימקס מוכנה לשטח קשה. צילום: איסוזו
יפה הוא לא – קרבי כנראה. גרסת XTR של איסוזו דימקס מוכנה לשטח קשה. צילום: איסוזו

לטענת איסוזו, הקיט משנה את גיאומטריית המתלים של הדימקס ומאפשר לו להתמודד יותר טוב עם שינויים פתאומיים בתוואי שטח, מה שזוכה לחיזוק נוסף הודות להתקנת סט דיסקים מחורצים ורפידות תואמות, שאמורים לסייע בקיצור של מרחקי בלימה.

יפה הוא לא - קרבי כנראה. גרסת XTR של איסוזו דימקס מוכנה לשטח קשה. צילום: איסוזו
יפה הוא לא – קרבי כנראה. גרסת XTR של איסוזו דימקס מוכנה לשטח קשה. צילום: איסוזו

החישוקים שמותקנים ב- XTR כך מדגישה איסוזו, עוטים צמיגי פירלי סקורפיון במידה 265/70 בקוטר 17 אינץ', מידה שאיסוזו מדגישה שמהווה פשרה אידיאלית בין עבירות ובין ביצועים. בנוסף, דימקס XTR  עוטה בודיקיט שכולל פגוש שונה, ניפוחי כנפיים וסט מדרגות צד. את רוב הקיט של איסוזו יהיה אפשרי להזמין באירופה אצל סוכני איסוזו. בישראל, לא.

יפה הוא לא - קרבי כנראה. גרסת XTR של איסוזו דימקס מוכנה לשטח קשה. צילום: איסוזו
יפה הוא לא – קרבי כנראה. גרסת XTR של איסוזו דימקס מוכנה לשטח קשה. צילום: איסוזו

Check Also

קיה אוסטרליה: טנדר חשמלי זה לא פתרון

הראשון מתוך תעשיית הרכב שיוצא פומבית נגד דגם חשמלי חדש שחברתו עתידה לשווק. מנכ"ל קיה אוסטרליה מעז להצביע על המלך העירום האם זה יהיה סוף הקריירה שלו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

seventeen + eight =