תומר הדר
אם יש דבר אחד שבג'יפ יודעים לעשות חוץ משטח, הרי שמדובר בכסף: כיום יצרנית רכבי השטח והכביש שטח נחשבת לפרת המזומנים של FCA והגלדיאטור, ה"טנדר ג'יפ" הראשון זה שנים בהחלט מוכיח שיש מה לחדש לצרכנים שחשבו שראו הכול אחרי הצגת הרנגלר JL.
לראיה, גם לאחר ביקורת רבה בארצות הברית על מחירו של הגלדיאטור- כ-60 אלף דולר לדגם המאובזר ביותר (כן, ברור שזה הרבה פחות ממחירו של טנדר יפני חדש בישראל, והאמריקאים עוד חושבים שזה מאוד יקר לגלדיאטור רוביקון עם כל התוספות), המשלוח הראשון של הגלדיאטור שכלל 4,190 יחידות נמכר כולו – וזה קרה, שימו לב, תוך יום אחד בלבד.

למי שתוהה מה קיבלו הרוכשים הראשונים של ג'יפ גלדיאטור – מדובר במהדורה מיוחדת של גלדיאטור רוביקון שכוללת סמלים מיוחדים ועוד כמה תוספות חביבות שלמען האמת בקושי מסיחות את הדעת מן העובדה שמישהו לקח את הרנגלר רוביקון ועשה ממנו טנדר. וזה אומר שיש לו צמיגי 33 אינץ' על חישוקי 17, מנוע V6 שלמען האמת מוכר כבר מהרנגלר היוצא, תיבה ידנית בעלת שש מהירויות או אוטומטית בעלת שמונה מהירויות וכמובן טרנספר עם יחס זחילה נמוך יותר, יחסי העברה יותר אגרסיביים בסרנים וכל מה שיש ברוביקון. סוכריה.