תומר הדר
ג'יפ גראנד צ'רוקי SRT כבר אינו הג'יפ החזק ביותר בשכונה: התואר הזה שמור לג'יפ גראנד צ'רוקי טראקהוק. אך עדיין ל-SRT יש בסיס איתן למדי לשיפורים.
זה מנוע HEMI בנפח 6.4 ליטרים שמפיק 461 כוחות סוס ומככב ברשימת הקטלוגים של יצרני השיפורים. המנע הזה מהווה בסיס איתן למדי, כפי שמוכיחים אנשי GME, שבועטים את ג'יפ גראנד צ'ירוקי ל-611 כוחות סוס. הם עושי זאת באמצעות התקנת סופרצ'ארג'ר בריא וכמובן גם אינטרקולר תואם מציאות.

כדי שהדלק יזרום, מחשב המנוע זוכה לכיוון מחדש ומערכת הפליטה מוחלפת באחת בריאה יותר – ובעלת מערכת פרפרים שמאפשרת פתיחה מלאה רק תחת מצערת מלאה, כלומר הגראנד שקט ורגוע בנסיעה יום יומית, אך רושף וזועם בפול גאז. כדי להימנע ככל האפשר מהתאחדות עם קירות, הגראנד SRT מתחדש בקאליפרים מתומני בוכנות מקדימה ומשושי בוכנות מאחור והחישוקים צומחים ל22 אינץ'. מחיר? עבור רכב שלם תשלמו 116,273 דולר. כלומר בערך 400 אלף שקל אם לא תתפסו אותנו במילה. איך כל זך זול? כי זה לא בישראל כמובן.