יום שלישי , 21 ינואר 2020
ראשי » חדשות » סקודה קודיאק RS – מיותר?
זה סקודה קודיאק RS - דיזל כפול הנעה עם כמעט 240 כ"ס ויכולת לגרום ל-7 נוסעים להתאפק הכי פחות זמן על מסלול הנורבורגרינג. צילום: סקודה
זה סקודה קודיאק RS - דיזל כפול הנעה עם כמעט 240 כ"ס ויכולת לגרום ל-7 נוסעים להתאפק הכי פחות זמן על מסלול הנורבורגרינג. צילום: סקודה

סקודה קודיאק RS – מיותר?

תומר הדר

אם לב.מ.וו יש X5 לוהטת, ולמרצדס יש גרסאות AMG כמעט לכל רכב כביש שטח, אז למה לא לסקודה קודיאק? זה מה שעבר בראש של קברניטי סקודה, שהחליטו לקחת את סבין שמיץ, המלכה הבלתי מעורערת של מסלול הנורבורינג.

• מיצובישי אאוטלנדר החל מ-144,900 שקלים!

 

סקודה החליטה לתת לה לחשיפה ראשונה את סקודה קודיאק RS, גרסתו הספורטיבית של סקודה קודיאק כזו בדיוק שהשכן שלך מחכה לה חצי שנה. שמיץ הסכימה (בחורה שזורמת על כל מה שמהיר וכנראה גם על צ'ק יפה מסקודה) וקבעה ברינג שיא עולמי לרכב כביש שטח בעל שבעה מקומות: 9 דקות ו-29.84 שניות. רספקט.

זה סקודה קודיאק RS - דיזל כפול הנעה עם כמעט 240 כ"ס ויכולת לגרום ל-7 נוסעים להתאפק הכי פחות זמן על מסלול הנורבורגרינג. צילום: סקודה
זה סקודה קודיאק RS – דיזל כפול הנעה עם כמעט 240 כ"ס ויכולת לגרום ל-7 נוסעים להתאפק הכי פחות זמן על מסלול הנורבורגרינג. צילום: סקודה

מה הופך את סקודה קודיאק RS  לקודיאק לכלי מסלול מושחז? תתפלאו, לא מנוע בנזין, אלא דווקא מנוע טורבו דיזל כפול מגדשים אשר מפיק 239 כוחות סוס מנפח של שני ליטרים. המנוע משודך כמובן לתיבת DSG, ויש להניח שגם למערכת הנעה כפולה מבוססת האלדקס.

פייר, יותר מזה אנחנו לא יודעים, כי סקודה ממעטת במיוחד לחשוף נתונים אודות ה RS, שיחשף כנראה בתערוכת פריז.

צפו גם בזה

תמונה פותחת מגרש מכוניות

הטרנד החם של 2020: ליסינג מבית היבואן

עם יותר ויותר ערוצים חדשים למכירת רכב - בסוף הכי נכון לחזור למקור עם ליסינג פרטי ישירות מהיבואן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

15 + 14 =