script> !function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '1643201909225323'); fbq('track', 'PageView');
יום חמישי , 18 אוקטובר 2018
דף הבית » חדשות » סקודה קודיאק RS – מיותר?
סקודה קודיאק RS – מיותר?
זה סקודה קודיאק RS - דיזל כפול הנעה עם כמעט 240 כ"ס ויכולת לגרום ל-7 נוסעים להתאפק הכי פחות זמן על מסלול הנורבורגרינג. צילום: סקודה

סקודה קודיאק RS – מיותר?

תומר הדר

אם לב.מ.וו יש X5 לוהטת, ולמרצדס יש גרסאות AMG כמעט לכל רכב כביש שטח, אז למה לא לסקודה קודיאק? זה מה שעבר בראש של קברניטי סקודה, שהחליטו לקחת את סבין שמיץ, המלכה הבלתי מעורערת של מסלול הנורבורינג.

• מיצובישי אאוטלנדר החל מ-144,900 שקלים!

 

סקודה החליטה לתת לה לחשיפה ראשונה את סקודה קודיאק RS, גרסתו הספורטיבית של סקודה קודיאק כזו בדיוק שהשכן שלך מחכה לה חצי שנה. שמיץ הסכימה (בחורה שזורמת על כל מה שמהיר וכנראה גם על צ'ק יפה מסקודה) וקבעה ברינג שיא עולמי לרכב כביש שטח בעל שבעה מקומות: 9 דקות ו-29.84 שניות. רספקט.

זה סקודה קודיאק RS - דיזל כפול הנעה עם כמעט 240 כ"ס ויכולת לגרום ל-7 נוסעים להתאפק הכי פחות זמן על מסלול הנורבורגרינג. צילום: סקודה

זה סקודה קודיאק RS – דיזל כפול הנעה עם כמעט 240 כ"ס ויכולת לגרום ל-7 נוסעים להתאפק הכי פחות זמן על מסלול הנורבורגרינג. צילום: סקודה

מה הופך את סקודה קודיאק RS  לקודיאק לכלי מסלול מושחז? תתפלאו, לא מנוע בנזין, אלא דווקא מנוע טורבו דיזל כפול מגדשים אשר מפיק 239 כוחות סוס מנפח של שני ליטרים. המנוע משודך כמובן לתיבת DSG, ויש להניח שגם למערכת הנעה כפולה מבוססת האלדקס.

פייר, יותר מזה אנחנו לא יודעים, כי סקודה ממעטת במיוחד לחשוף נתונים אודות ה RS, שיחשף כנראה בתערוכת פריז.

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6