ה-1290 SUPER ADVENTURE R לוקח את היכולות הגבוהות שהוצגו בגרסת ה-S ומפנה את כוח האש הזה אל עבר התחום שבו האספלט נגמר – שבילי מדבר ארוכים, קטעים טכניים ובכל תוואי שטח ה-1290 SUPER ADVENTURE R ידהר בהם בקלות הודות לתכנון חדש לשלדה ולגוף, בולמי WP הטובים ביותר, ארגונומיה מושלמת לרכיבה בעמידה או בישיבה כאשר מכל הדלק החדש חובק את האופנוע משני צדדיו ומעניק לו מרכז כובד נמוך במיוחד.
בואו נדבר על כוח.
המנוע של KTM 1290 SUPER ADVENTURE R 2021 הוא מנוע חדש שהשיל ממשקלו 1.6 ק”ג, בעל 160 כ”ס ומומנט של 14 קג”מ – המנוע קיבל מערכת קירור חדשה עם 2 רדיאטורים וכתוצאה מכך היא מפזרת את החום ומורידה אותו בצורה דרמטית בסביבת הרוכב. בנוסף: המנוע קיבל בוכנות חדשות, מערכת שימון חדשה, מערכת פליטה משופרת ותיבת הילוכים משודרגת שכעת עובדת טוב יותר עם מנגנון ה- Quickshifter.
גם השלדה תוכננה מחדש: הצינורות חתוכים בלייזר והרכיבים שמרותכים ע”י רובוטים יוצרים שלדת מסבך עם שיפור משמעותי בהתנהגות כביש: השלדה קצרה וקלה יותר ב-10 ק”ג (!) מהדגם הקודם והתכנון יצר חלוקת משקל מושלמת על ידי הזזת צוואר ההיגוי 15 מ”מ אחורנית ומיקום מחדש לחלקו הקדמי של המנוע. בנוסף, שלדת הזנב החדשה יצרה מושב נמוך יותר מבעבר ללא פגיעה בקשיחות ובעמידות והזרוע האחורית תוכננה מחדש לשיפור היציבות בהאצה. זרוע המתלה בדגם 2021 תוכננה מחדש ואורכה הוגדל ב- 15 מ”מ לשיפור מיטבי של יציבות יחד עם קיצור שלדת המסבך.
הכביש שלך זה השטח שלנו – זו לא רק סיסמא.
ה-KTM 1290 SUPER ADVENTURE R 2021 מאובזר במזלג הפוך עם מערכת מתלים הטובה ביותר של WP: בולם קדמי XPLOR לביצועים גבוהים שמגיע מעילית דגמי האינדורו של KTM , בולם אחורי WP XPLOR PDS המתקדם ביותר שמשתמש בטכנולוגיה ייחודיות בכדי לספק ביצועי שיכוך משופרים.
ה-1290 SUPER ADVENTURE R תוכנן להציג וורסטיליות גבוהה במיוחד בשטח ובכביש, הודות לשימוש במערכת מדידה בשישה צירים (IMU) אשר פועלת יחד עם כל הבקרות הקיימות – בקרת האחיזה (רב מצבית), בקרת בלימת מנוע (מניעת נעילת הגלגל האחורי בזמן הורדת הילוכים אגרסיבית), בקרת היציבות וה-ABS שכולל מצב שטח. בנוסף למצבי הרכיבה הסטנדרטיים (SPORT, STREET, RAIN, OFFROAD) ישנו גם מצב RALLY אופציונלי המאפשר לך לקבוע את תגובת המצערת ואת מצבי התערבות בקרת האחיזה תוך כדי הרכיבה ב-9 מצבים.
טכנולוגיה זה שם המשחק.
ה-KTM 1290 SUPER ADVENTURE R החדש מהווה עידן חדש של הנדסת עילית וטכנולוגיה שמייצרת ביצועים מסעירים וכל זה בעזרת המכלולים הטובים בעולם ומערכות מתוחכמות המציגות את אופנוע האדוונצ'ר האולטימטיבי עם רשימה ארוכה של אבזור סטנדרט העשיר בקטגוריה: 4 מצבי רכיבה, ABS בהטייה, בקרת לחץ בצמיגים, מסך 7 אינץ' צבעוני ומרהיב המוגן מפני שריטות ותצוגה משתנה בהתאם לתנאי האור, המסך מציג שפע מידע ושליטה על מגוון מערכות האופנוע והתאמת המסך בהתאם לרצון הרוכב, פנסי LED מלאים עם פנסים קדמיים עוקבי פנייה בהתאם לשיפוע האופנוע ועוד.
לצד כל זה הוכנסו שיפורים נוספים: מגני הידיים תוכננו מחדש להגנה יעילה ובאווירודינמיות משופרת, תא אחסון חדש ונגיש עם שקע USB פנס ראשי LED עם תאורת דרך מתקדמת הכוללת פנסי פנייה חכמים לבטיחות מרבית. השלד החדש יצר חלוקת משקל מושלמת על ידי הזזת צוואר ההיגוי 15 מ"מ אחורנית ומיקום מחדש לחלקו הקדמי של מנוע ה-V. בנוסף לכך, שלדת הזנב יצרה מושב נמוך יותר מבעבר, ללא פגיעה בקשיחות ובעמידות והזרוע האחורית תוכננה מחדש לשיפור היציבות בהאצה.
מושב חדש משפר את נוחות הישיבה למרחקים וגם מציע יכולת כוונון בשני גבהים (20 מ"מ הבדל), כל מנופי התפעול ניתנים לכוונון. ה-1290 SUPER ADVENTURE R מצויד בחישוקי אלומיניום קשיחים מבית ALPINA עם מערכת אטימה משופרת כדי להתאים אותם לצמיגי טיובלס, והם נועלים צמיגי בריג'סטון אדוונצ'ר, במשקף חזית מקוצר, בגרפיקה שונה ועוד.
אז מה היה לנו כאן?
ה-1290 SUPER ADVENTURE R הוא מכונת שטח קשוחה ועתידנית – בכל הנוגע ליכולות השטח לרוכב יש לך את המכלולים הטובים בעולם בכדי להגיע הכי רחוק שאפשר בבטיחות המרבית, והטכנולוגיה? הדגם החדש מציג רף חדש בקטגוריה שלו עם מערכות מתקדמות האפשרות לרוכב לעבור מכשולים שלא אופייניים לקטגוריה וכל זה לצד נוחות רכיבה בקילומטרים רבים.
יש אופנועים שמובילים את הקטגוריה, ויש את כל השאר.
תוכן מקודם