יום שלישי , 14 אוגוסט 2018
דף הבית » מגזין » מאזדה שוחה נגד הזרם
מאזדה שוחה נגד הזרם
מאזדה ישראל יוצאת בקמפיין אנטי SUV. צילום: מאזדה

מאזדה שוחה נגד הזרם

רוני נאק

קשה להתעלם מהעובדות אבל אפשר לכופף את האמת או לנסות לפחות ליצור נארטיב אחר. רכבי פנאי מכל סגמנט הם קבוצת הרכב אשר צומחת במהירות מזה כמה שנים. הנתונים באירופה כבר מלמדים על מעל ל-50% משוק הפרטיות שיהיה מרכבי פנאי מסגמנטים שונים. אצלנו – כאן בישראל – שניים משלושת המכונית הנמכרות ביותר הן רכבי פנאי (יונדאי טוסון וקיה ספורטאג') כאשר קיה פיקנטו (מקבוצת המיני) היא הנמכרת ביותר. וגם יצרני הרכב אוהבים את זה – מהסיבה שזה מאפשר להם למכור מכוניות מקבוצה נמוכה במחיר של הסגמנט שמעל וזה נהדר לשורה התחתונה. מי משלם את המחיר? אלו שרכבי פנאי לא בהיצע, או שמאחרים לזהות ולהגיב לכוחות השוק – מכל מיני סיבות.

• חסוך אלפים בקניית רכב חדש – מאזדה 3 סדאן 2.0ל' במחיר 113,900 שקלים

 

מאזדה ישראל יוצאת בקמפיין אנטי SUV. צילום: מאזדה

מאזדה ישראל יוצאת בקמפיין אנטי SUV. תא נהג של מאזדה 3 – מבוצע באיכות גבוהה מאד – איבזור נהדר וחבילות בטיחות מקוריות. צילום: מאזדה

"צריך לא מעט אומץ כדי להתמודד מול טרנד ה- SUV הזולות שנגסו בסגמנט המשפחתיות, ולמאזדה יש את האומץ להיות המשפחתית הראשונה שעושה את זה", מסביר יוגב וייס, מנהל תקשורת שיווקית בדלק מוטורס. "יש לנו אומץ, כי המאזדה 3 יודעת לגבות את כל מה שנאמר עליה. ויש לנו אומץ, כי אנחנו משוכנעים שברגע שהנהגים הישראליים ישוו בין כל הדברים החשובים להם ברכב, הם יגלו את כל הסיבות שבעולם להעדיף את המאזדה 3".

בהשקת מאזדה CX-3 לפני כשנה. צילום: יח"צ

בהשקת מאזדה CX-3 לפני כשנה. צילום: יח"צ

בין 132,000 ל-143,000 שקלים (על פי מחירון מאזדה 3 מהאתר שלהם) אפשר למצוא רכבי פנאי – "ג'יפונים" רבים משני הסגמנטים המרכזיים. כאשר מתחת ל-132,000 שקלים קורה היום הרבה אקשן עם ההתעבות של קבוצת רכבי הפנאי הקטנים. אבל העובדות לא באמת משנות כאן. צריך לקרא בין השורות. מה לדעתכם כתוב שם?

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6