רוני נאק
בזמן שפורשה עומדת בקצב יצור מדהים של 150 טייקן חשמליות ביום, ממשיכות להתגלות תכניות להרחבת ההיצע החשמלי של דגמי השונים, אם במעבר גורף לחשמל או כגרסה נוספת בליין.
פורשה משחקת במשחק עדין של איזונים בין מנועי בעירה פנימית שבבנייתם היא מצטיינת ולהם מצפים לקוחותיה לבין הצורך לעמוד בתקני זיהום האוויר שהולכים וסוגרים על תעשיית הרכב. מזלה של פורשה היא בדחיפה החזקה של VW (בעלת השליטה בפורשה) לעבר הנעה חשמלית כך שיהיה לפורשה מספיק co2 להזדכות עליו גם כשיכנסו תקנות CAFE לתוקפן בתחילת 2021. במילים אחרות, פולקסווגן צריכה למכור המון id.3 חשמליות כדי שפורשה תוכל להמשיך ולייצר 911.

הקרובות לקבל את הטיפול החשמלי יהיו רבי המכר של פורשה מאקן, בוקסטר וקיימן. האופק להגעת הדגמים האלה לשוק מדבר על שנת הדגם 2022 (או אמצע/סוף 2021). נראה שאפילו ה-911 לא יכולה לחמוק מההתפשטות והשמועות מספרות על גרסת PHEV שתהיה ב-2023. הם בכל זאת מנסים לדחות את הקץ.

הבסיס לדור החשמלי של הנ"ל תהיה פלטפורמת PPE (פיתוח משותף עם אאודי) אשר תשולב בתזמון רענון הדגמים הצפוי באותו הזמן. עוד מוקדם לדבר על מפרט כלשהו אבל יהיה זה בטוח להניח כי הרבה לקחים שנלמדו מהטייקן החשמלית ייושמו בדור החשמלי הבא של פורשה, אחד מהם הוא שימוש במערכת 800 וולט חזקה וטעינה סופר-מהירה.