יום חמישי , 5 דצמבר 2024
קריאת שירות - ריקול - לסיאט אטקה, איסוזו דימקס ו-הונדה פיילוט. צילום: רוני נאק
קריאת שירות - ריקול - לסיאט אטקה, איסוזו דימקס ו-הונדה פיילוט. צילום: רוני נאק

סיאט אטקה ואיסוזו די מקס למוסך

תומר הדר

לקוחות סיאט, הונדה ואיסוזו מוזמנים להגיע למוסכי היבואניות לשורה של ריקולים, כך מפרסם משרד התחבורה.

במקרה של סיאט, מדובר בסיאט אטקה שיוצרו מתחילת 2018 ועד היום שבהם משענת הראש יוצרה ללא פין הנעילה, כלומר המשענת עלולה להתנתק בזמן תאונה.

קריאת שירות - ריקול - לסיאט אטקה, איסוזו דימקס ו-הונדה פיילוט. צילום: הונדה
קריאת שירות – ריקול – לסיאט אטקה, איסוזו דימקס ו-הונדה פיילוט. צילום: הונדה

במקרה של הונדה, מדובר ברכב הכביש שטח הונדה פיילוט, רכב שלא הגיע ארצה על ידי היבואנית הוותיקה חברת מאיר – אלא ביבוא אישי. הפיילוטים שיוצרו מתחילת 2010 ועד סוף 2015

מהווים חלק מן הריקול העולמי של טקאטה, שבמסגרתו עלולה כרית האוויר של הנוסע לשגר חלקיקי מתכת אל פניו של הנוסע ולפגוע בו.

קריאת שירות - ריקול - לסיאט אטקה, איסוזו דימקס ו-הונדה פיילוט. צילום: רוני נאק
קריאת שירות – ריקול – לסיאט אטקה, איסוזו דימקס ו-הונדה פיילוט. צילום: רוני נאק

במקרה של איסוזו דימקס מדובר בריקול לרכבים שיוצרו מתחילת 2018 בהם עלול להיווצר סדק באוזן הקפיץ.

Check Also

סובארו תחשוף פורסטר היברידי

מערכת ההנעה ההיברידית החדשה מגיעה גם לשרת סובארו פורסטר. חשיפה עולמית רק בעוד יומיים בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *