יום ראשון , 22 ספטמבר 2019
ראשי » חדשות » סיאט אטקה ואיסוזו די מקס למוסך
קריאת שירות - ריקול - לסיאט אטקה, איסוזו דימקס ו-הונדה פיילוט. צילום: רוני נאק
קריאת שירות - ריקול - לסיאט אטקה, איסוזו דימקס ו-הונדה פיילוט. צילום: רוני נאק

סיאט אטקה ואיסוזו די מקס למוסך

תומר הדר

לקוחות סיאט, הונדה ואיסוזו מוזמנים להגיע למוסכי היבואניות לשורה של ריקולים, כך מפרסם משרד התחבורה.

במקרה של סיאט, מדובר בסיאט אטקה שיוצרו מתחילת 2018 ועד היום שבהם משענת הראש יוצרה ללא פין הנעילה, כלומר המשענת עלולה להתנתק בזמן תאונה.

קריאת שירות - ריקול - לסיאט אטקה, איסוזו דימקס ו-הונדה פיילוט. צילום: הונדה
קריאת שירות – ריקול – לסיאט אטקה, איסוזו דימקס ו-הונדה פיילוט. צילום: הונדה

במקרה של הונדה, מדובר ברכב הכביש שטח הונדה פיילוט, רכב שלא הגיע ארצה על ידי היבואנית הוותיקה חברת מאיר – אלא ביבוא אישי. הפיילוטים שיוצרו מתחילת 2010 ועד סוף 2015

מהווים חלק מן הריקול העולמי של טקאטה, שבמסגרתו עלולה כרית האוויר של הנוסע לשגר חלקיקי מתכת אל פניו של הנוסע ולפגוע בו.

קריאת שירות - ריקול - לסיאט אטקה, איסוזו דימקס ו-הונדה פיילוט. צילום: רוני נאק
קריאת שירות – ריקול – לסיאט אטקה, איסוזו דימקס ו-הונדה פיילוט. צילום: רוני נאק

במקרה של איסוזו דימקס מדובר בריקול לרכבים שיוצרו מתחילת 2018 בהם עלול להיווצר סדק באוזן הקפיץ.

צפו גם בזה

ב.מ.וו הודיעה כי לא תמשיך לפתח את i3 - היצור בינתים ימשיך לאור הביקוש ותקנות הזיהום. צילום: BMW

ב.מ.וו i3 הסוף

לא תהיה השקעה בפיתוח הדגם - אלא משהו חדש לגמרי בעוד כשנתיים וחצי. ב.מ.וו באסטרטגיה חשמלית חדשה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

two × four =