תומר הדר
בעלי זיכרון משובח במיוחד לבטח יזכרו את סובארו טרייבקה- רכב כביש שטח גדול ראשון ליצרנית היפאנית, שהיה מיועד לאכלס שישה נוסעים בנוחות ובפאר תוך שמירה על ערכי המותג, קרי מנוע בוקסר והנעה כפולה. בעידן בו טויוטה היילנדר ודומיו פרחו (ועודם פורחים) לפני עשור, זה היה הגיוני מאוד. אך הציבור האמריקאי לא כל כך הצליח לעכל סובארו יוקרתית, ועוד כזו שמצוידת בשלוש שורות מושבים – ויצור הטרייבקה הופסק בשקט, במהירות וביעילות האופייניים לסובארו.
• עצרו הכל! יש סובארו XV חדש!
• טויוטה היילנדר היברידית ועם 8 מושבים בישראל!
כעת סובארו פותחת דף חדש עם הצגת האסנט בתערוכת ניו יורק. האסנט הוא קונספט (שנראה מאוד גמור ומוכן ליצור) המיועד להמחיש את יכולותיה של סובארו לייצר רכב כביש שטח גדול – ובעל שלוש שורות של מושבים. על פי סובארו, האסנט יצויד כמובן בהנעה כפולה- וחשוב מכך, במנועים מוגדשים ובעלי הזרקה ישירה, בוקסר כמובן. לפי סובארו, היצור יחל בשנה הבאה והאסנט ייועד באופן בלעדי לשוק הרכב האמריקאי.