שלושה דורות חלפו עברו להם וכעת מגיע לישראל הדור הרביעי של הונדה CR-V. הבשורה המקומית היא שמעתה יוצע רכב הפנאי של היצרן היפני בתצורה בסיסית וזולה משמעותית מבעבר.
הונדה CR-V החדש נראה זוויתי ומתוחכם מקודמו. ולמרות האווירה המעט יותר מסוקסת, רכב הפנאי מצהיר דווקא על יכולות כביש טובות יותר מבעבר. הממדים כמעט שלא השתנו (בסיס הגלגלים נותר כשהיה, 263 ס"מ, האורך נותר ב-457 ס"מ, לגובה נוסף ס"מ אחד לכדי 169 ס"מ).
להבדיל מאשר בעבר, מעתה אפשר יהיה לרכוש את הונדה CR-V בגרסת בסיס שכוללת תיבת הילוכים ידנית והנעה קדמית, במקום כפולה. מחירה של גרסת הבסיס הזו (קומפורט, 2X4) – כ-170 אלף שקלים. הונדה CR-V האוטומטי הזול ביותר (קומפורט, 4X4) עולה כ-193 אלף שקלים והיקר ביותר (אקזקיוטיב) עולה 250 אלף שקלים בדיוק.
כל דגמי הונדה CR-V החדש נמכרים בישראל עם מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר שמייצר 155 כ"ס (תוספת של 5 כ"ס לעומת הדגם הקודם) ו-19.6 קג"מ (תוספת של כ-0.2 קג"מ). הגיר, בגרסאות האוטומטיות וגם בידניות, מסתפק בחמישה הילוכים. קבוצת זיהום האוויר צנחה מ-12 ל-6 ובמקביל, צריכת הדלק השתפרה בסביבת 10% משמעותיים.
זה לא רכב שטח!!! זה מיניואן "מחופש, במחיר הזוי…