שבת , 4 מאי 2024

מרצדס-בנץ G4 מ-1939. המכונית המצולמת שופצה בקפידה על-ידי מחלקת הקלאסיות של מרצדס ונמצאת כיום בבעלות בית המלוכה הספרדי. הרכב המצולם – ממנו יוצרו 57 עותקים בלבד – הוענק לרודן הספרדי פרנקו על-ידי היטלר ונמצא במצב כמו חדש כיום. המכונית הענקית התבססה על לימוזינת פאר וצויידה במנוע 8 צילינדרים בשורה בנפח 5.0, ומאוחר יותר 5.4 ליטר, עם הספקים של 100 ו-115 כוח-סוס בהתאמה. ה-G4 הונע בארבעת גלגליו האחוריים והתאפיין בממדי ענק: אורך של 5.7 מ', רוחב של 1.87 מ' וגובה של 1.9 מ'. בסיס הגלגלים עמד על 3.1 מ' בין הסרן הקדמי לאמצעי ו-4.05 מ' בין הסרן הקדמי לאחורי. המשקל העצמי עמד על 3.6 טון והמהירות המרבית בה ניתן היה לנוע עם מוטציה זו עמדה על …67 קמ"ש. אגב, בשטח עמדה צריכת הדלק – הממוצעת – על 2.5 ק"מ לליטר…

מרצדס-בנץ G4 מ-1939. המכונית המצולמת שופצה בקפידה על-ידי מחלקת הקלאסיות של מרצדס ונמצאת כיום בבעלות בית המלוכה הספרדי. הרכב המצולם – ממנו יוצרו 57 עותקים בלבד – הוענק לרודן הספרדי פרנקו על-ידי היטלר ונמצא במצב כמו חדש כיום. המכונית הענקית התבססה על לימוזינת פאר וצויידה במנוע 8 צילינדרים בשורה בנפח 5.0, ומאוחר יותר 5.4 ליטר, עם הספקים של 100 ו-115 כוח-סוס בהתאמה. ה-G4 הונע בארבעת גלגליו האחוריים והתאפיין בממדי ענק: אורך של 5.7 מ', רוחב של 1.87 מ' וגובה של 1.9 מ'. בסיס הגלגלים עמד על 3.1 מ' בין הסרן הקדמי לאמצעי ו-4.05 מ' בין הסרן הקדמי לאחורי. המשקל העצמי עמד על 3.6 טון והמהירות המרבית בה ניתן היה לנוע עם מוטציה זו עמדה על …67 קמ"ש. אגב, בשטח עמדה צריכת הדלק – הממוצעת – על 2.5 ק"מ לליטר…

Check Also

יונדאי מפתחת מערכת היברידית לרכבים קטנים

ענקית הרכב יונדאי מזהה היטב את ההאטה במכירות הרכב החשמלי וממהרת למלא את החלל עם דגמים היברידיים שיתבססו על מערכת היברידית חדשה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3 × three =