יום חמישי , 8 דצמבר 2016
דף הבית » חדשות » ניסאן NAVARA הדור הבא
ניסאן NAVARA הדור הבא

ניסאן NAVARA הדור הבא

אחד הדגמים הוותיקים ביותר בתיק המוצרים של ניסאן מתחדש עתה באופן רשמי. הטנדר NAVARA, נאוורה, אשר משווק גם אצלנו, זוכה לטיפול עומק משמעותי אשר נועד ליישר את הקו עם הדור החדש של הטנדרים מאיזוסו, טויוטה, ובקרוב גם מיצובישי. כמו אלו, גם הנאוורה ייוצר בתאילנד לשווקי המזרח בעוד שהשוק האירופאי מקבל את הטנדרים שלו ממפעל ניסאן בספרד.

ניסאן NAVARA מודל 2015. מעוצב יותר, מאובזר יותר ועם יותר ביצועים זה מה שמבטיחה ניסאן בחשיפה העולמית של הטנדר החדש. צילום: NISSAN

ניסאן NAVARA מודל 2015. מעוצב יותר, מאובזר יותר ועם יותר ביצועים זה מה שמבטיחה ניסאן בחשיפה העולמית של הטנדר החדש. צילום: NISSAN

ניסאן – כך לפי תיק העיתונות – נותרה נאמנה למסורת של עמידות וקשיחות אבל הוסיפה למסורת בת 80 השנים של ייצור טנדרים גם חווית נסיעה, איכות חיים ופינוקים של SUV. לדברי  ניסאן ה-NAVARA החדש: "יקבע את הרף העליון בביצועים, קשיחות, שימושיות לצד עלויות אחזקה נמוכות".

מעצבי ניסאן השקיעו מאמץ ניכר לעין כדי ליצור טנדר מעוצב ומחוטב – כשהם מתרחקים מהמראה הקופסתי של הדור הנוכחי. פנסי החזית מקבלים תאורת LED ולמרכב נוספו כנפיים מורחבות, מאותיים בפנסים ועיטורי כרום.

ניסאן NAVARA מודל 2015. מעוצב יותר, מאובזר יותר ועם יותר ביצועים זה מה שמבטיחה ניסאן בחשיפה העולמית של הטנדר החדש. צילום: NISSAN

ניסאן NAVARA מודל 2015. מעוצב יותר, מאובזר יותר ועם יותר ביצועים זה מה שמבטיחה ניסאן בחשיפה העולמית של הטנדר החדש. צילום: NISSAN

גם סביבת הנהג עברה שידרוג בנוסח רכבי השטח כאשר הנושא המרכזי היה להגדיל ככל הניתן את שדה הראיה ולתת לנהג ולנוסעים תחושת מרחב משופרת. בעיה מהותית בטנדים כפולי-תא היא דלתות צרות בעיקר בשורה השניה. גם בזה טיפלו בניסאן עם חשיבה מחדש של מפערי הדלתות ואופן הכניסה ל-NAVARA.

ניסאן NAVARA מודל 2015. תא הנהג וסביבת הנוסעים מבטיחים כניסה קלה יותר וחוויות נסיעה משופרת בין השאר בזכות איבזור רב. צילום: NISSAN

ניסאן NAVARA מודל 2015. תא הנהג וסביבת הנוסעים מבטיחים כניסה קלה יותר וחוויות נסיעה משופרת בין השאר בזכות איבזור רב. צילום: NISSAN

לגבי המפרט הטכני כמעט ולא קבלנו מידע נוסף למעט העובדה כי קוטר הסיבוב יהיה קטן יותר וכי היצע מנועי הדיזל – שניהם בנפח 2.5 ל' יפיק 163 או 190 כ"ס. העברת הכוח נסמכת על תיבת הילוכים אוטומטית עם שבעה יחסי העברה או ידנית עם שישה הילוכים. צריכת הדלק משופרת ב-11%. בקרת משיכה ויציבות יחד עם אמצעים נוספים לשיפור האחיזה בשטח יהיו הימור בטוח כמו גם מערכות מולטימדיה מהדור העדכני יתנו הופעה במפרט הרכב לכשיתחיל שיווקו במהלך 2015.

אצלנו הנווארה מעולם לא היה שחקן דומיננטי אבל הוא תמיד היה נוכח ונחשב לחזק ולמפנק שבהיצע. הסגמנט נשלט אצלנו על ידי איסוזו דימקס ובמידה פחותה יותר על  ידי טויוטה היילקס אשר סובל מבעיות אספקה. לאחרונה הצטרף לסגמנט גם פולקסווגן אמארוק אשר מביא לסגמנט הקטן המונה כ-3,000 יחידות בשנה, איכויות ייחודיות. ראו במבחן הדרכים.

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*