יום שלישי , 19 מרץ 2024
AS21 באיור כפי שפורסם במדיה הסינית - אמור להתמודד מול ניסאן קאשקאי עם מנועי טורבו ותיבת הילוכים מודרנית. צילום: CAREAST

רכב פנאי חדש יצטרף להיצע של MG בסוף 2012

AS21 באיור כפי שפורסם במדיה הסינית - אמור להתמודד מול ניסאן קאשקאי עם מנועי טורבו ותיבת הילוכים מודרנית. צילום: CAREAST

וזה לא הכל, לדברי דורי מנור מנכ"ל דוד לובינסקי (יבואנית פיז'ו, סיטרואן ו-MG), אתמול במסיבת עיתונאים יתווסף להיצע הדגמים של היצרן הסיני MG – שבבעלות SAIC הענקית – רכב פנאי קומפקטי. רכב הפנאי שככל הנראה יקרא W5 – מחליף השנה את הדגם הנוכחי אשר התבסס על הסאנגיונג קירון היוצא. כזכור, סאנגיונג הקוריאנית הייתה בעבר בסוג של שיקום תחת ידי SAIC הסינית אולם המיזם לא צלח וסאנגיונג נמכרה לבסוף למהינדרה ההודית. אולם, בידי SAIC נותרו טכנולוגיות וידע רב אשר נרכשו יחד עם סאנגיונג. MG משתמשת באמצעים האלו כדי לייצר את ה-W5 – אח תאום לסאניונג קורנדו החדש בו נהגנו לא מזמן.

אם לשפוט לפי התמחור של ה-350 הפרטית (שמוצעת מאובזרת מאד במחיר של כ-114 אלף שקלים) –שזה כ-20% מתחת למקבילות מקוריאה, הרי שניתן לצפות לתג מחיר של כ-150 אלף שקלים ל-W5. מפרטי מנועים ואיבזור לא נמסרו.

באותה נשימה נודע לאתר "שטח" כי MG ממשיכה לפתח רכב פנאי נוסף – קטן עוד יותר – על בסיס הפלטפורמה של ה-350. הפרויקט הזה – שמסומן בינתיים רק כ-AS21 – נועד ליצור מתמודד בפלח השוק של הניסאן קאשקאי ודומיו. ההערכות בדבר מערכת ההנעה מדברות על מנוע בנזין מוגדש בנפח 1.5ל' המפיק 120 כ"ס ותיבת הילוכים רובוטית כפולת-מצמדים.

כך נראה ה-W5 היוצא שמבוסס כאמור על סאנגיונג קירון

Check Also

מפעל במקסיקו ל-BYD

כוח עבודה זול, פטור ממכס לארה"ב ועלויות שינוע נמוכות. BYD מחפשת קרקע להקמת מפעל על אדמת מקסיקו. רכב חשמלי כמובן

One comment

  1. יש לי MG550 כבר שנה וזה רכב פשוט מושלם ואמין !!!

    שאפו ל MG

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

14 − 11 =