רוני נאק
לאמריקאים שאוהבים שיפורי רכב יש את SEMA, ליפאנים שאוהבים שיפורי רכב יש את טוקיו אוטו סאלון, שתיפתח בעוד כשבועיים. וכמו בארצות הברית, שם יצרני הרכב מחבקים בחום את סצנת הטיונינג, גם ביפן יצרני הרכב לומדים היטב שמכונית היא רק דף חלק-וככל שניתן יותר לשפר אותה כך עולה הסיכוי שיקנו אותה. ראו ערך דייהטסו, יצרנית קטנה במיוחד (פעם יובאו מכוניות דייהטסו לישראל, למי שזוכר את הטריוס, עד שדייהטסו החליטה שלא משתלם לה לייצר מכוניות בתקן אירופאי- ולכן היבוא לישראל הופסק) שהחליטה להשתולל על היצע הדגמים הקיימים, בעיקר מכוניות קיי (רכב עירוני קטן) כדי להוכיח מה אפשר לעשות עם קצת דמיון והרבה כסף.
אחת המכוניות היותר מעניינות שדייהטסו תציג היא גרסת ה-CROSS FIELD של הדייהטסו אקטיבה, שתוצג לצד גרסת CROSSFIELD של דייהטסו WAKE. כפי שהשם מרמז, מדובר במעין גרסאות פנאי מוגבהות, עם תוספת צנועה למרווח הגחון ובתי גלגלים מחופים בפלסטיק שחור.
אך את עיקר תשומת הלב תופסת מעין גרסת פיק אפ של דייהטסו קופן, הרודסטר הזעירה והמוגדשת של דייהטסו, שזכתה לטיפול שהופך אותה לסוג של טנדר דריפטים קטן, כולל כנפיים קדמיות בולט און, כלוב התהפכות מובנה ופגוש קדמי שמיועד כנראה לאפשר לקופן-טנדר-דריפטים לקבל שפע של אוויר קר לאינטרקולר, וגם לתפוס זבובים.