רוני נאק
טויוטה עדכנה ב-1 ליולי את המחירים של הדגמים אותה היא רוכשת בין ומיוצרים ביפן. בתחום השטח מדובר בטויוטה לנדקרוזר וב-טויוטה ראב-4 רגיל והיברידי. בנוסף התייקרו גם דגמי פריוס ופריוס+ על 7 המושבים שבו. המחירים עלו בשיעור ממוצע של כ-3% בטויוטה ובכ-4% בלקסוס.
גרסת הבסיס של טויוטה ראב-4 תעלה מעתה 175,000 שקלים. הגרסה ההיברידית של טויוטה ראב-4 תעלה 195,000 שקלים בעוד שהמחיר לטויוטה לנדקרוזר ארוך בסיסי (5 מושבים) מתחיל מ-350,000 שקלים.
לקסוס NX בסיסית תעלה מעתה 310,000 שקלים בעוד שמחיר גרסת הבסיס של RX עומד על 464,000 שקלים.
מסובארו שכל דגמיה מגיעים מיפן, והעלתה בשקט מחירים בחודש אפריל בשיעור של כ-3%, נמסר כי בשלב הזה לא יהיה עדכון של המחירון וכי הם מחכים לראות מה יקרה עם הין.
מיצובישי אשר מייבאת את רכב השטח הגדול, פאג'רו, מיפן ואת הרכב הפנאי הפופולארי אאוטלנדר מאותה ארץ מוצא – החליטה בשלב זה שלא להעלות מחירים.
מאזדה שרוב דגמים ובהן רכב הפנאי CX5 מגיעים מיפן, נוהגת כמו מיצובישי ובחרה שלא להעלות מחירים נכון לחודש יולי. אליהן מצטרפת גם אינפיניטי (מותג העילית של ניסאן) ולא מעלה מחירים של דגמיה היפניים.