יום חמישי , 5 דצמבר 2024
ניסאן קאשקאי החדש. מנועי-טורבו בנפח 1.2ל' ו-1.6ל', תיבת הילוכים אוטומטית רציפה או ידנית. אצלנו ב-2014. צילום: ניסן
ניסאן קאשקאי החדש. מנועי-טורבו בנפח 1.2ל' ו-1.6ל', תיבת הילוכים אוטומטית רציפה או ידנית. אצלנו ב-2014. צילום: ניסן

נחשף ניסאן קשקאי החדש

ממש לאחרונה, בתערוכת פרנקפורט, נחשף ניסאן X-טרייל החדש, שאמור להחליף – לא רק את ה-X טרייל הישן, אלא גם את גרסת שבעת המושבים של הקשקאי הקודם, הלא היא ה"קשקאי+2". ובכן, כעת נחשף גם ניסאן קשקאי החדש, והקשר שלו ל-X טרייל רחב עוד יותר.

ניסאן קאשקאי החדש. על בסיס ניסאן X-טרייל ועם מנועים מוגדשים. אצלנו ב-2014. צילום: ניסן
ניסאן קאשקאי החדש. על בסיס ניסאן X-טרייל ועם מנועים מוגדשים. אצלנו ב-2014. צילום: ניסן

ניסאן קשקאי החדש מבוסס על אותה פלטפורמה שעליה בנוי ה-X, ועליה יתבססו עוד כמה וכמה כלי רכב בצמד הקונצרנים, רנו וניסאן (למשל – המיניוואן הגדול, רנו אספאס, ודגמי יוקרה מבית אינפיניטי). לעומת ה-X טרייל, ניסאן קשקאי אמור להיות מעודן, אלגנטי ונעים יותר. ואגב, למרות שהוצג רק אחרי אחיו הגדול, הקשקאי יימכר בעולם כמה חודשים מוקדם יותר.

ניסאן קאשקאי החדש. על בסיס ניסאן X-טרייל ועם מנועים מוגדשים. אצלנו ב-2014. צילום: ניסן
ניסאן קאשקאי החדש. על בסיס ניסאן X-טרייל ועם מנועים מוגדשים. אצלנו ב-2014. צילום: ניסן

הקשקאי הקודם היה נוח מאוד, אבל נראה פשוט ועני לעין. הדור החדש אמור לפתור את הבעיה הזו, באמצעות שימוש בחומרים חדשים, בעיצוב מעניין וחדש ובשיפור מהותי באיכות הגימור וההרכבה. ניסאן קשקאי החדש ארוך בכ-5 סנטימטרים ביחס לקודמו, ורחב ב-2 סנטימטרים. לעומת זאת, הוא נמוך ב-1.5 סנטימטרים, אבל בניסאן מבטיחים שמרווח הראש לא נפגע. תא המטען גדל גם הוא – ב-20 ליטר.

ניסאן קאשקאי החדש. מנועי-טורבו בנפח 1.2ל' ו-1.6ל', תיבת הילוכים אוטומטית רציפה או ידנית. אצלנו ב-2014. צילום: ניסן
ניסאן קאשקאי החדש. מנועי-טורבו בנפח 1.2ל' ו-1.6ל', תיבת הילוכים אוטומטית רציפה או ידנית. אצלנו ב-2014. צילום: ניסן

מדיניות המזעור של יצרני אירופה אינה פוסחת על ניסאן ואת מנוע הבנזין בנפח 1.6 ליטר של הדור היוצא יחליף מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר. המנוע הזה אינו חלש מקודמו, אבל הוא חסכוני ממנו משמעותית. לצד מנוע ה-1.2 יוצע מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר עם הספק של כ-150 כ"ס שצפוי להחליף את מנוע ה-2.0 ליטר ומנועי דיזל בנפחים של 1.5 ו-1.6 ליטר.

ניסאן קאשקאי החדש. תא המטען גדל ב-20ל', הגובה מעט ירד אבל האורך צמח גם הוא. אצלנו ב-2014. צילום: ניסן
ניסאן קאשקאי החדש. תא המטען גדל ב-20ל', הגובה מעט ירד אבל האורך צמח גם הוא. אצלנו ב-2014. צילום: ניסן

למבחן השוואתי של ניסאן קשקאי מול סובארו פורסטר מול מאזדה CX5, מול מיצובישי אאוטלנדר

ניסאן קשקאי החדש אינו צפוי להגיע לישראל בחודשים הקרובים, אבל אפשר לצפות לראות אותו כאן בהמשך 2014.

Check Also

MG SZ הייבריד החל ב-155,888 שקלים

ללא חרדת טווח. MG משיקה את הדור החדש של ה-ZS הפופולארי עם מערכת הנעה היברידית מתקדמית ושלל אבזור טק ונוחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *