פחות או יותר מאז הושק מהווה פורשה קאיין בסיס מבוקש למשפרים למיניהם, אלו הדוגלים בשיטה ש"אם יש כבר הרבה כוח וביצועים – למה לא להוסיף?". טוב או לא – נשאיר זאת לשיקול דעתכם. אין ספק אבל שמדובר לא פעם ביצירות טכנולוגיות ברוטאליות ובהחלט מרשימות, גם אם עניין הטעם נותר אינדיבידואלי. הנה 3 דוגמאות של פורשה קאיין מוזרקי סטרואידים שהושקו מעל לבימות תערוכת ז'נבה.
טק'ארט מאגנום (Techart Magnum)
כבסיס משמש כאן הקאיין טורבו כאשר את העיצוב הפנימי והחיצוני המשודרג עיניכם רואות בעצמכם. מה שלא ברור ממבט ראשון זה מה שבוצע מתחת לחופה הקדמית; הטווין-טורבו בנפח 4.8 ליטר (V8) זוכה כאן לקיט שיפור שמוסיף 60 כוח-סוס להספק ו-8.15 קג"מ למקור, ובסה"כ מוצעים כאן 560 כוח-סוס ומומנט מרבי של 79.5 קג"מ. הביצועים המובטחים מדברים על תאוצה ל-100 תוך 4.4 שניות, ל-200 תוך 15.8 שניות ומהירות מרבית של כמעט 290 קמ"ש.
מאנסורי פורשה קאיין widebody
למרות מושבה בגרמניה מתמחה סדנת מנסורי בשיפור אקזוטיקות סופר-יקרות עבור אלו שכמה שיותר יקר, חזק, מוזהב או עטור קרבון נחשב עבורם – קרי, בעיקר תושבי נסיכויות המפרץ. הקאיין widebody שנחשף בז'נבה מוצע כקיט שיפורים "קוסמטיים" וכולל כמובן גם טיפול פנימי מעמיק כאשר כמיטב מסורת הסדנה השמיים הם הגבול. בצד הטכני מוצעים בין היתר מערכת מתלי אוויר המאפשרים את הנמכת המרכב – גם תוך כדי נהיגה – בעד 45 מ"מ, וכמובן שיפורי מנוע עד 690 כוח-סוס המספיקים ל-300 קמ"ש והאצה מ-0 ל-100 תוך 4.4 שניות.
האמאן גארדיאן (Hamann Guardian)
עוד מפלצת המבוססת על פורשה קאיין טורבו; האמאן הגרמנייה דוחפת כמובן גם היא פלפל לישבנו של ה-SUV המגודל (550 כוח-סוס, 78.5 קג"מ, 300 קמ"ש ו-0-100 תוך 4.6 שניות) אך כאן העיקר הוא הרוחב: פלסטיקה חדשה מוסיפה לקאיין 120 מ"מ מלפנים ו-160 מ"מ מאחור. גלגלי-ענק על חישוקי 23 אינץ' והנמכת מרכב של 35 מ"מ משלימים את תמונת הקאיין המיועד לכביש הזה.