שלושת הצוותים הישראליים אשר יצאו להתחרות ב"מרתון 24 השעות של יוון" סיימו אותו ברגשות מעורבים. מזג האוויר היה הנעלם הגדול ביותר עבורם לפני המירוץ ובאמת היה לטמפרטורות הנמוכות ולגשם הרב השפעה רבה ולא רק על הנהגים, גם מארגני הראלי היו צריכים ליצור מחדש חלקים מקטעי הדירוג אשר הפכו לבלתי עבירים או למסוכנים לנהיגה.
צוות פוינטר שגריר עם רז הימן הנהג והלל סגל הנווט סיימו את הראלי במקום שני כשהם מבטיחים לעצמם את הניקוד הדרוש כדי לזכות בגביע ה"בלקאן קאפ" (סדרה בת ארבעה מירוצים המתקיימת בבולגריה ויוון). למעט גביע חדש למדף הם יקבלו גם "פטור" מלשלם דמי הרשמה בעונת המירוצים הבאה. אבל המקום השני לא בא להם בקלות. הם התהפכו בקטע הדירוג הראשון ורק הודות לסיוע מצוות יווני – אשר גרר והפך את רכב המירוץ של הצמד חזרה על גלגליו הם הצליחו להמשיך.
מזלם של שני הצוותים האחרים לא שפר עליהם. תקלה במזרקי הדלק רק 40 קילומטרים מהזינוק השביתה את הכלי. הפתרון הגיע בצורה של עזרה מקומית אשר שלחה את חלק החילוף עם שליח בהול מאתונה לקטע הדירוג. הצוות "זכה" לזמן עונשין של שעה ו-35 דקות מה ששם אותם בתחתית הדירוג בסוף הסטייג' הראשון. אבל הצרות של צוות 121 לא הסתיימו כאן ולבסוף יובל ונמרוד הוכרעו מהקור העז אשר שרר בשטח ההררי ולא התייצבו לזינוק של קטע הדירוג השלישי והאחרון.
מהלך האירוע לא המשיך "חלק" גם למארגנים אשר היו צריכים לאלתר תוך כדי תנועה בשל מזג האוויר הקשה. לבסוף, בשלוש לפנות בוקר הוחלט לבטל את קטע הדירוג השני ב-400 קילומטרים בשל מפולות אבנים, בוץ עמוק ודיווחים על שלג וקרח אשר יורד ומצטבר באיזורים הגבוהים.
מפולות הסלעים מנוע גם מהמתחרים המהירים ביותר לסיים את הקטע בזמן המירבי אשר הוקצב לו עם משמעות שלא יוכלו לזנק בזמן המתוכנן לקטע הדירוג השלישי. כשהמארגנים הבינו זאת הם עצרו את קטע הדירוג, החזירו את כל המתחרים להתארגנות מחדש ולהזנקה מסודרת לקטע השלישי, עם הנץ החמה, כשהטמפרטורות מתחילות לעלות מעט ויש אור יום.
צוות גתוס כל גדר, שי שמעוני הנהג ומיקי יוחאי הנווט, זינק חזק וסיים את קטע הדירוג הראשון במיקום תשיעי רק שש וחצי דקות מהמוביל. 50 קילומטרים מהזינוק של קטע הדירוג הראשון נשברה תיבת ההילוכים ברכב המירוצים (נראה כמו האנטר), ושי שמעוני הנהג לא יכל לשלב הילוכים שלישי ורביעי. עברו 100 קילומטרים נוספים וגם משאבת המצמד שבקה והמשמעות היא שאי אפשר לעצור או כלל להעביר הילוכים! בכל זאת הצוות סיים את הקטע במקום התשיעי רק שש דקות ושלושים שניות מהמוביל.
עם רכב תקול הם זינוק לקטע הלילי, התאמצו מאוד לשרוד אותו ולנסות לסגור את הפער למוביל – אבל בסיום חיכתה להם אכזבה כשנודע לצוות מהמארגנים כי הקטע בוטל. בנוסף להם רק 4 רכבי מירוץ נוספים (מכ-70 מזנקים) סיימו את הקטע הזה.
הם הגיעו לזינוק הקטע השלישי באיחור גדול אבל היה להם די זמן להגיש ערעור למארגנים אשר התרצו, סיפקו להם שעת זינוק חדשה ומנוחה של חצי שעה. אחרי לילה לבן, רצוף תקלות, ערפל, בוץ וקשיי ניווט ונהיגה הצוות סיים במיקום השישי הכללי.
תודה לניר בן זקן על העבודה הקשה בהכנת הסרט המלא מהמרוץ