יום שני , 16 ספטמבר 2019
ראשי » חדשות » קריאת תיקון פורשה מקאן
קריאת תיקון - ריקול - לפורשה מקאן בשל תותבים של מערכת המתלים אשר עלולים לגרום להיגוי יתר מפתיע. צילום: פורשה
קריאת תיקון - ריקול - לפורשה מקאן בשל תותבים של מערכת המתלים אשר עלולים לגרום להיגוי יתר מפתיע. צילום: פורשה

קריאת תיקון פורשה מקאן

תומר הדר

אין על היגוי יתר. אנחנו אוהבים היגוי יתר. עשינו בחיים שטויות מדהימות שהיה כרוך בהן היגוי יתר ברמה זו או אחרת. אך בפורשה, יצרנית שבנתה את המוניטין שלה על מכונית אחת שאוהבת במיוחד לכשכש בזנב מאמינים שהיגוי יתר זה רע. כי מדובר ברכב כביש שטח ולא באותה פורשה911 אייקונית.

לכן פורשה מודיעה על ריקול (קריאת תיקון) לדגם פורשה מקאן GTS, פורשה מקאן S  וגם פורשה מקאן טורבו בשל החשש מפני: היגוי יתר פתאומי. בארה"ב, שם הודיעה פורשה לראשונה על הריקול מדובר ב-243 רכבים, כולם משנת הדגם 2017 וכולם יוצרו בין ה-30 ביולי ל-5 באוגוסט.

קריאת תיקון - ריקול - לפורשה מקאן בשל תותבים של מערכת המתלים אשר עלולים לגרום להיגוי יתר מפתיע. צילום: פורשה
קריאת תיקון – ריקול – לפורשה מקאן בשל תותבים של מערכת המתלים אשר עלולים לגרום להיגוי יתר מפתיע. צילום: פורשה

למרות החשש שלנו, שמא מדובר בפועל פס יצור שעבד בפורשה שבוע והחליט שבעלי מקאן צריכים לחייך הרבה, בפועל מדובר בבעיה יותר מורכבת: לפי פורשה, הבושינגים (תותבים) במוטות הקישור אשר מחברים את המוט המייצב הקדמי עלולים לצאת ממקומם, מה שגורם למוט המייצב לא לתפקד, ולמקאן להיכנס להיגוי יתר.

צפו גם בזה

זה מה שמרגש אותנו. יחידת הנעה חשמלית עם שני הילוכים שנותנת יותר חיסכון וביצועים. צילום: ZF

הנעה חשמלית הדור הבא

ZF חושפת יחידת הנעה חשמלית עם 2 הילוכים וגמישות ליישומי רכב רבים - מקופקטיות ועד ספורטיביות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

six + 8 =