רוני נאק
רכב השטח שלו כולם מצפים הגיע לאבן דרך חשובה לפני כמה ימים עם סיום מוצלח של המהדורה ה-53 במספר של מירוץ הבאחה 1000. זהו פרק חשוב בבנייה של המותג בגלגולו המודרני ובמידה לא מועטה ממשיך את דרכו של הפורד ברונקו המיתולוגי שהתחרה וניצח בבאחה בסוף שנות ה-60'. בהחלט הישג שיווקי חשוב וחכם. בעיקר לאור ההיעדרות של ג'יפ רנגלר מהמירוץ הזה.
רכב המירוץ, Bronco R Prototype, סיים את אלף המיילים בזמן של 32 שעות בקטגוריה Class 2 הקשוחה. את הכוח, אליבא דפורד, סיפקה יחידת כוח סדרתית לחלוטין: אקובוסט v6 בנפח 2.7ל' (310 כ"ס ו-55 קג"מ) ותיבת הילוכים אוטומטית עם 10 הילוכים. הסיבה היא שהמירוץ שימש כם כניסוי חי לעמידות של יחידת ההנעה הזו ולספק לצוות תובנות באשר לשינויים שיצטרכו להתבצע בגרסאות היצור כדי שיוכלו לעמוד בתנאי שטח קשים. בנוסף, הגיקים של הצוות התעסקו עם הכיול של מערכות בקרת המשיכה והיציבות השונות של GOAT (כמו טריין רספונס של לנד רובר).
פורד תתחיל לייצר את הברונקו באמצע השנה הבאה והוא עתיד להגיע גם אלינו (אם כי לא ידוע בשלב זה באיזור רמת אבזור או מחיר).