סגמנט הקרוסאוברים (לא זכר, לא נקבה, לא רכב שטח ולא סטיישן) הזעירים הולך ומצטופף. אחרי שהתבשרנו על הפיז'ו 2008 – המבוססת של 208, מצטרפת צרפתיה חדשה להצע – רנו קפצ'ור המשתמשת בפלטפורמה המכאנית של הרנו קליאו החדשה.
• חושבים על קרוסאובר קטן? מה עם סובארו XV?
היצע המנועים עומד על שני מנועי בנזין מוגדשים: 0.9 ל' עם תפוקה של 90 כ"ס וקרוב ל-14 קג"מ ב-2,500 סל"ד. מנוע זה משודך רק לתיבת הילוכים ידנית. האופציה השניה היא מנוע 1.2 ל' עם תפוקה של 120 כ"ס כ-19.5 קג"מ. המנוע הזה ישודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים כפי שאנו כבר מכירים מפלואנס, מגאן וסניק. הציון הירוק עומד על 2 ו-3 בהתאמה לפי הנוסחה החדשה.
בתוך רנו קפצ'ור תמצאו עיצוב הלקוח מ-רנו קליאו החדשה. ומביא בכך את הבשורה של המוצרים החדשים ביותר של היצרן. עוד תמצאו מערכת מולטימדיה עם ניווט בעברית, ספסל אחורי שניתן להזחה ותא כפפות עצום בנפח 11ל'. מהפן הבטיחותי ראוי לציין כי רנו קפצ'ור קיבל 5 כוכבים ב-NCAP, ומצויד בעיגוני איזופיקס למושבי בטיחות לילדים וכמובן בקרת יציבות ומשיכה. אולם הגרסה "שלנו" מצוידת רק ב-4 כריות אוויר.
אחד הטרנדים הבולטים בקבוצת הרכב הזו – ולאחרונה גם במכוניות מקבוצה A – היא אפשרות, מוגבלת אמנם אבל קיימת – להתאמה אישית. כך יוכל לקוח קפצ'ור לבחור ערכת עיצוב לפנים ולחוץ, צביעה דו-גוונית, שמשות כהות וחישוקי גלגל 17 אינץ'.
לפי דובר קרסו, יבואנית רנו, המחיר ההתחלתי של רנו קפצ'ור עומד על 110,000 שקלים.