יום שלישי , 19 מרץ 2024

וידאו: איך להתמודד עם נהיגה בטרשים

הילוך כוח, נהיגה מבוקרת, הכרה של כלי הרכב שלך והכי חש ב קריאת שטח נכונה. רמי גלבוע מסביר מתי צריך LOW, מה החשיבות של זוויות המרכב, ואיך להתרגל לעבודה עם בקרת משיכה אלקטרונית.

Check Also

הביטוח ממשיך להתייקר בחדות

הפעם הטבלה של WOBI ממשיכה להראות את מגמת ההתייקרות המהירה של עלות הביטוח למכוניות שבכבישים. בעתיד גם החשמליות יצורפו

3 comments

  1. היתה לי ויטרה לצערי

    פרסומת פטאתית לסוזוקי מיושנת שאין לה קונים כי זה אוטו פרימיטיבי ומיושן במחיר מופקע (הורידו את המחיר ועדיין אין פראיירים שייקנו). ולגבי הילוך הכח: הוא שווה לת#ת! וזה מנסיון של 4 שנים עם גרנד ויטרה . יש לו שימוש מאוד מוגבל במעלות קשים וזה טוחן את האוטו כי מעבר ל"הילוך כח" הויטרה לא שונה מכל גיפון רך כמו טוסון ראב 4 וכו. אפילו טריוס עדיף על הויטרה כי יש לו סרן אחורי חי עם מהלך גדול יותר…ולגבי האמינות של סוזוקי-הכל סיפורי מעשיות בלי כיסוי , תקלות בלי סוף

  2. לידיעת הציבור אני בעל גראנד ויטרה חדש פחות משנה והראש מנוע הלך , לאחר בירור התברר שזה תופעה נפוצה בעת האחרונה החליפו ראש מנוע במוסך מורשה השירות היה לוקה בחסר ולא אפרט כאן וכמו כן הרכב זולל דלק 7.5 ק״מ לליטר בנסיעה משולבת ,ולגבי איבזור דל ומיושן

להגיב על אשר לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

12 − 9 =