יום חמישי , 2 מאי 2024
זה מיצובישי טרייטון אקסטרים - שהוא גרסה מקומית של סניף מיצובישי באפריקה - כדי למכור יותר טנדרים. צילום: מיצובישי
זה מיצובישי טרייטון אקסטרים - שהוא גרסה מקומית של סניף מיצובישי באפריקה - כדי למכור יותר טנדרים. צילום: מיצובישי

מיצובישי טרייטון משופר

תומר הדר

מה עושים כשרכב שטח, או טנדר, הופך מעט מבוגר ומוכר והמכירות מתנהלות בעצלתיים? התשובה: משפרים. בישראל כמובן מעולם לא נתקלנו בתופעה שכזו, מיצובישי שעובר שיפור מקומי לצורך ריענון, אהמ…

זה מיצובישי טרייטון אקסטרים - שהוא גרסה מקומית של סניף מיצובישי באפריקה - כדי למכור יותר טנדרים. צילום: מיצובישי
זה מיצובישי טרייטון אקסטרים – שהוא גרסה מקומית של סניף מיצובישי באפריקה – כדי למכור יותר טנדרים. צילום: מיצובישי

מבחן דרכים מיצובישי פאג'רו דקאר פרו

מה דעתכם על טנדר פיאט פולבק ב-168,000 שקלים?

אך באפריקה לעומת זאת מדובר בפרקטיקה מקובלת למדי, ראו ערך מיצובישי טרייטון "אקסטרים", בעיקרון מיצובישי טרייטון המוכר היטב ללקוחות ישראליים, שקיבל חבילת שיפורים בהרכבה מקומית. כנהוג, במנוע הטורבו דיזל לא נוגעים כדי שהאחריות לא תיפגע, וגם השיפורים חייבים להיות מוגבלים כדי שהמכלולים לא יפגעו (ראה ערך אחריות), אך התוצאה חביבה למדי:  מיצובישי טרייטון אקסטרים מקבל חישוקי גלגלים שונים עוטים צמיגי שטח, תאורת ערפל, ניפוחים לכנפיים וגם מיגון גחון. בקיצור, עבר דרך סניף של אספיר אפריקה ויצא מצד שני. התוצאה מוסיפה כחמישה אחוז למחיר בישראל, אהמ, זה לא היה קורה…

Check Also

טנדר קיה טסמן – בהסוואה

הטנדר הראשון של קיה מיועד להשקה ב-2025, עם השקה הדרגתית בשווקי מפתח כולל קוריאה, אוסטרליה, אפריקה והמזרח התיכון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

7 + nineteen =