יום שלישי , 30 אפריל 2024
הנה GMC סיירה - שעבר הקשחה לעבודת שטח אמיתית. צילום: GMC
הנה GMC סיירה - שעבר הקשחה לעבודת שטח אמיתית. צילום: GMC

שטח טכני: GMC מציגה חבילת שטח לסיירה


רוני נאק

בישראל, למרבה הצער, מספידים כבר כמה שנים את רכבי השטח ה"אמיתיים". תכל'ס, חוץ מג'יפ רנגלר וסוזוקי ג'ימני לא נשארו הרבה רכבי שטח אמיתיים – ולכן בשנים האחרונות מי שמעוניין לרדת לשטח יכול למצוא לא מעט חלופות מעניינות בשוק הטנדרים. בהיבט זה שוק הרכב האמריקאי אינו שונה: יצרני הרכב האמריקאים והיפנים מבינים היטב שקבלנים, חקלאים וכיוצא בזאת צריכים טנדר קשוח שיכול לנסוע בשטח – ומהר מאוד התווספה לכך עוד הבנה: מי שרוצה לרדת לשטח קונה טנדר. ברוכים הבאים לעולם חבילות השטח של יצרני הרכב הגדולים. כעת מגיע תורה של GMC, שמציגה חבילת שטח שנקראת 4 AT – המיועדת לסיירה, טנדר העבודה הכבד של GMC, שבשנים האחרונות החל לפזול באופן משמעותי בכיוון שוק היוקרה.

הנה GMC סיירה - שעבר הקשחה לעבודת שטח אמיתית. צילום: GMC
הנה GMC סיירה – שעבר הקשחה לעבודת שטח אמיתית. צילום: GMC

• בישראל יש שברולט סילבראדו החל מ-236 אלפי שקלים

אז מה כוללת חבילת שטח של GMC? רמז: הרבה יותר ממה שמקבל רוכש טנדר יפני בישראל. קודם כל, המנוע: 6.2 ליטרים, שמונה בוכנות לוגמות בנזין ו-435 כוחות סוס צנועים. כדי לוודא שהעסק הזה יזוז GMC משדכת למנוע תיבה בעלת לא פחות מעשר מהירויות, מתכון בטוח לשפע של פרנסה ליצרני הצמיגים, אך עד כאן מדובר בציוד סטנדרטי. כעת מגיעה רשימת השדרוגים: חישוקי 18 אינץ' עטויי צמיגי גודייר. מערכת פליטה משודרגת הכוללת ממיר ספורטיבי, הגבהה מקורית של שני אינץ', מיגון גחון, דיפרנציאל אחורי ננעל  ומה ש GMC  מכנה "חבילת חילוץ" או כפי שאנחנו קוראים לה: "אחי זה כולה וו גרירה".

הנה GMC סיירה - שעבר הקשחה לעבודת שטח אמיתית. צילום: GMC
הנה הארגז GMC סיירה – שעבר הקשחה עם רצפת קרבון זה קל – לא מחליד – וסופר קול. צילום: GMC

Check Also

תעבורת הדאטה נחשפת

מכוניות מקושרות זה משהו שאנו כבר חיים עמו. עתה, נחשף גם הצד האפל והמחיר של הפקרת הפרטיות בידי רשויות זרות ולעיתים עוינות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

15 + three =