יום רביעי , 8 מאי 2024
זה לא סתם ב.מ.וו M אלא קומפטישן - עם יותר כוח, יותר בלמים ויותר הכל. צילום: ב.מ.וו
זה לא סתם ב.מ.וו M אלא קומפטישן - עם יותר כוח, יותר בלמים ויותר הכל. צילום: ב.מ.וו

וידאו: ב.מ.וו מציגה גרסאות M של X3 ו-X4


תומר הדר

ב.מ.וו חושפת גרסאות M "קומפטישן", כלומר בשפה פשוטה: גרסאות מחוזקות של ה-M, מכוניות שפותחו על ידי חטיבת הספורט המוטורי של יצרנית הרכב הבווארית.  הן ב-X4 והן ב-X3, יחידת ההנעה מבוססת על מנוע ה-3.0ל' הטורי המוכר של ב.מ.וו, בעל שש בוכנות.

זה לא סתם ב.מ.וו M אלא קומפטישן - עם יותר כוח, יותר בלמים ויותר הכל. צילום: ב.מ.וו
זה לא סתם ב.מ.וו M אלא קומפטישן – עם יותר כוח, יותר בלמים ויותר הכל. צילום: ב.מ.וו

במקרה זה מדגישה ב.מ.וו כי באמצעות תהליך הדפסת תלת מימד, וכמובן גם לא מעט לחץ במגדשים, הושג הספק של 510 כוחות סוס המאפשר לשני רכבי הכביש שטח לזנק ל-100 תוך 4.2 שניות ועד למהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. בשני הרכבים המנוע משודך לתיבה אוטומטית בעלת שמונה מהירויות ושלוש תכניות נהיגה, וגם למערכת מתלים אדפטיביים. צמד ה-Mים יגיעו ארצה במהלך מחציתה השניה של 2019.

זה לא סתם ב.מ.וו M אלא קומפטישן - עם יותר כוח, יותר בלמים ויותר הכל. צילום: ב.מ.וו
זה לא סתם ב.מ.וו M אלא קומפטישן – עם יותר כוח, יותר בלמים ויותר הכל. צילום: ב.מ.וו

Check Also

ריקול קיה סלטוס

קיה סלטוס: הבעיה טמונה במערכת בקרת לחץ השמן בתיבת ההילוכים. עלולה להיווצר ברכב בעיה שבמקרה קיצוני לא תאפשר לתיבת ההילוכים האוטומטית להחליף הילוך כראוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 × two =