שבת , 4 מאי 2024
הלוגו החדש של GM בפתיחת קמפיין עצום לזירוז מכירות דגמים חשמליים. צילום: GM

לוגו חדש ל-GM

רוני נאק

ג'נרל מוטורס חשפה לוגו חדש אשר יוביל קמפיין שהוא מהלך ארוך שנים כדי להאיץ את הרכישה והאימוץ של כלי רכב חשמליים בציבור. במxגרת זאת גם הזהות המותגית מתפתחת בה GM תספקת את הסחורה לחזון שלה של עולם עם אפס תאונות דרכים, אפס פליטת מזהמים ואפס פקקים.

30 דגמים חשמליים בארבע השנים הקרובות ופניה רחבה מאד. צילום: GM

הקמפיין בשם Everybody in נשען על שלוש רגליים:

• דור חדש של דגמים חשמליים מלהבים שקונים ישמחו לרכוש

• הוכחת המובילות הטכנולוגית של GM על ידי השקה של 30 דגמים חשמליים עד סוף 2025

• הדגשת טווח הנסיעה, רמת הביצועים והגמישות של פלטפורמת אלטיום החשמלית.

 

Check Also

יונדאי מפתחת מערכת היברידית לרכבים קטנים

ענקית הרכב יונדאי מזהה היטב את ההאטה במכירות הרכב החשמלי וממהרת למלא את החלל עם דגמים היברידיים שיתבססו על מערכת היברידית חדשה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

7 + fourteen =