רוני נאק
ג'נרל מוטורס חשפה לוגו חדש אשר יוביל קמפיין שהוא מהלך ארוך שנים כדי להאיץ את הרכישה והאימוץ של כלי רכב חשמליים בציבור. במxגרת זאת גם הזהות המותגית מתפתחת בה GM תספקת את הסחורה לחזון שלה של עולם עם אפס תאונות דרכים, אפס פליטת מזהמים ואפס פקקים.

הקמפיין בשם Everybody in נשען על שלוש רגליים:
• דור חדש של דגמים חשמליים מלהבים שקונים ישמחו לרכוש
• הוכחת המובילות הטכנולוגית של GM על ידי השקה של 30 דגמים חשמליים עד סוף 2025
• הדגשת טווח הנסיעה, רמת הביצועים והגמישות של פלטפורמת אלטיום החשמלית.