יום חמישי , 25 אפריל 2024
הלוגו החדש של GM בפתיחת קמפיין עצום לזירוז מכירות דגמים חשמליים. צילום: GM

לוגו חדש ל-GM

רוני נאק

ג'נרל מוטורס חשפה לוגו חדש אשר יוביל קמפיין שהוא מהלך ארוך שנים כדי להאיץ את הרכישה והאימוץ של כלי רכב חשמליים בציבור. במxגרת זאת גם הזהות המותגית מתפתחת בה GM תספקת את הסחורה לחזון שלה של עולם עם אפס תאונות דרכים, אפס פליטת מזהמים ואפס פקקים.

30 דגמים חשמליים בארבע השנים הקרובות ופניה רחבה מאד. צילום: GM

הקמפיין בשם Everybody in נשען על שלוש רגליים:

• דור חדש של דגמים חשמליים מלהבים שקונים ישמחו לרכוש

• הוכחת המובילות הטכנולוגית של GM על ידי השקה של 30 דגמים חשמליים עד סוף 2025

• הדגשת טווח הנסיעה, רמת הביצועים והגמישות של פלטפורמת אלטיום החשמלית.

 

Check Also

סיטרואן C3 איירקרוס מקבל 7 מושבים

מה זה קטן ועם 7 מושבים? סיטרואן C3 איירקרוס. כך לפחות מבטיחה היצרנית לגבי הדור הבא של הדגם אשר עתיד להגיע לישראל בסוף השנה הנוכחית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

six − 6 =