יום שני , 25 ינואר 2021
ראשי » מגזין » SINGER מחזירה את ה-911 לשטח
סדנת SINGER מחזירה את ה-911 לשטח עם הזמנה מיוחדת מלקוח שמבין עניין. צילום: SINGER

SINGER מחזירה את ה-911 לשטח


רוני נאק

אם אתם זקנים מספיק, כמוני, וראיתם את הפורשה 911 שדהרו בצבעי סיגריות רות'מנס במדבריות אפריקה (אוקיי זה היה בעצם 953 לקטנוניים שירוצו לבדוק אותי) אז המשיכה לצילום של SINGER היה טבעי. בהחלט משב רוח מרענן בעולם של מצברי ליתיום ורעש מנוע מלאכותי. אותה 953 עם מנוע אטמוספרי (רק 300 כ"ס) והנעה כפולה שהיה צריך אשכרה לדחוף ידית כדי לשלבה לא רק שניצחה בראלי דקאר של שנת 1984 אלא גם הייתה הבסיס ופלטפורמת הפיתוח של ה-959 של פורשה. אחת ממכוניות העל הנחשבות ביותר בהיסטוריה של היצרנית. אגב, אחד מאבי הטיפוס האחרונים – שכבר קיבל את הסימן 959 – נמכר לפני כשנתיים בלא פחות מ-3.0 מיליון דולרים במכירה פומבית.

סדנת SINGER מחזירה את ה-911 לשטח עם הזמנה מיוחדת מלקוח שמבין עניין. צילום: SINGER

סדנת SINGER מוכרת בעיקר בזכות ה-911 הנפלאים שהיא נוגעת בהם. בעיקר הדברים אמורים בדורות הוותיקים יותר של הדגם כאשר חלק מהיצירות שלהם מדהימות בביצוע ודורשות מחירים פרמיום ועוד קצת. ובכן לבקשת לקוח שלהם פיתחו בסינגר, בשיתוף נהג ראלי המתחרה ברגיל עם 911 משלו, גרסת מירוצי מדבר על בסיס פלטפורמת 964 (שיוצרה בין השנים 1989 ל-1993) ועדיין נהנתה מהשירות של מנוע בוקסר מקורר אוויר ושמן.

סדנת SINGER מחזירה את ה-911 לשטח עם הזמנה מיוחדת מלקוח שמבין עניין. צילום: SINGER

מדובר ברכב מירוצים לכל דבר עם שלדה מחוזקת, כלוב בטיחות, מתלים ארוכי מהלך עם שני קוילאוברים בכל גלגל וגם הנעה כפולה קבועה. המנוע בנפח 3.6ל', מקורר אוויר, מונשם דרך שני מגדשי-טורבו ומשגר כ-450 כ"ס (הספק מופחת לשם אמינות) דרך תיבת הילוכים ידנית סיקוונסיאלית עם 5 הילוכים לכל ארבעת הגלגלים כאמור. כדי לשפר את הנשיכה בקרקע הותקנו דיפרנציאלים מוגבלי החלקה על הדיפ' האחורי והמרכזי.

סדנת SINGER מחזירה את ה-911 לשטח עם הזמנה מיוחדת מלקוח שמבין עניין. צילום: SINGER

המרכב הלבנבן והיפיפייה מגיע מסינגר עצמה ועשוי כולו מסיבי-פחמן (זה קרבון בשבילכם). עוד בפנים תמצאו מיכל דלק מוגדל לטובת הטווח, שני גלגלי ספייר לטובת סיום הסטייג' ושלוקרים לנהגים למען הידרציה כי אין מזגן. סינגר אמרה שלמרות שהרכב הזה יוצר ספציפית ללקוח לא תהיה להם כלל התנגדות לשחזר את ההצלחה גם בשבילך. אנא הקלד פרטי אשראי כאן וחכה לכאפה.

סדנת SINGER מחזירה את ה-911 לשטח עם הזמנה מיוחדת מלקוח שמבין עניין. צילום: SINGER

צפו גם בזה

VW עשויה לתבוע את בוש וקונטיננטאל

שתי הענקיות עשויות לשלם עשרות מיליוני אירו פיצויים ל-VW

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

fourteen + 3 =