יום רביעי , 8 מאי 2024
הדמיה אפשרית למראה של טנדר חשמלי כפול הנעה וקבינה ממשפחת IONIQ של יונדאי. איור:KCB

יונדאי רושמת טנדר חשמלי

רוני נאק

בינתיים מהצד ההוא של העולם מגיע דיווח כי יונדאי רשמה טריידמארק IONIQ T10 וכי מדובר בפיקאפ תא כפול חשמלי.

הטנדר החשמלי של יונדאי ימותג באופן טבעי כמוביל במהפכת הרכב החשמלי – במיטב הלינגו השיווקי המקובל. לטנדר יהיה מיקום בולט בראש היצע הדגמים החשמליים של יונדאי – במדינות שבהן לטנדרים מסוגו יש חשיבות רבה בשוק (לאמור אוסטרליה ואסיה). רישום הסימן המסחרי אשר כולל את האות 'T' , מרמז על 'Truck', ועל הכניסה הראשונה של יונדאי לקבוצת הרכב הזו אחרי שבמשך לא מעט שנים ראינו קונספטים של טנדר 4X4 שלא הבשילו לכדי מוצר סופי (באותה נשימה נספר כי קיה לקראת השלבים הסופיים של חשיפת טנדר 4X4 משלה ממש בקרוב).

הבקשה לרישום סימן מסחרי ioniq t10

זהו מהלך אסטרטגי שלא רק מרחיב את היצע הדגמים החשמליים של יונדאי אלא גם נותן מענה לשווקים שבהם יש ביקוש לטנדרים חשמליים בממדים קטנים יותר מאלו המוצעים במידות ובמחירים של המותגים וההזנקים האמריקאים. שם, בארה"ב, כבר התפכחו מהקונספציה שפיקאפ חשמלי אכן משלב בפועל פונקציונליות עם ידידותיות לסביבה. הלקוח האמריקאי כבר היום בוחר באופציה ההיברידית.

גילוי הבקשה של יונדאי לרישום סימן מסחרי לשם "IONIQ T10" שופך אור על הכיוון האסטרטגי של יונדאי בתחום הרכב החשמלי. הסימן המסחרי הוגש תחת קטגוריות הכוללות: מכוניות, מכוניות חשמליות, מסחריות, טנדרים ורכבי פנאי וספורט. הבחירה בקטגוריות האלה מרמזת על התפקיד הרחב שיונדאי מייעדת לטנדר החשמלי בשוק הרכב. בנוסף, הבקשה לסימן המסחר מרמזת על מפת דרכים לשליטה בשוק כלי הרכב החשמליים, ותכניות אפשריות גם לרכב שטח או טנדר קטן יותר, תחת סימן מסחרי נוסף שנרשם: IONIQ T7. אל תצפו לטנדרים האלה שיגיעו לכבישים לפני 2026.

 

Check Also

טיזר לחשמלית הקטנה של קיה EV3

אח קטן למשפחת דגמי EV החשמליים לבית קיה. לצד ה-EV6 היקר, ה-EV9 היותר יקר שעתיד להגיע בקרוב לישראל - קיה EV3 עתיד לתת פתרון זול יותר למי שירצה קיה חשמלית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

15 + two =