יום חמישי , 16 מאי 2024
חשש לכשל במשאבת הדלק - מזמן מעל ל-300 רכבי סוזוקי ג'ימני למוסכים בישראל. צילום: סוזוקי

ריקול: סוזוקי ג'ימני

רוני נאק

אם יש לכם סוזוקי ג'ימני, רכב השטח הקטן של היצרנית היפנית, ייתכן שאתם צריכים להגיע למוסכי היבואנית כדי לבצע בו ריקול.

למי שלא מכיר ויודע, ריקול הוא מצב שבו יצרן רכב מייצר דגם חדש של רכב ואז הרכב נוסע בכבישים כמה שנים, ובמקרים מסוימים מתגלה בו פגם שנובע לרוב מתקלה ביצור, חלק שאינו עומד בסטנדרטים ועוד. ריקול אינו מתרחש בשל הבלאי הנורמלי של רכב בשימוש. כשזה קורה היצרן מודיע על ריקול – RECALL –  כלומר בעלי הרכב הזה מזומנים למוסכים של היבואן כדי לתקן את הבעיה.

במקרה של סוזוקי ג'ימני בישראל, מדובר ב- 318 כלי רכב אשר יוצרו בשנים 2018 עד 2019 וברכבים האלה יש חשש לפגם במשאבת הדלק שעלול לגרום לה לא לפעול בנסיעה. אם המשאבה לא פועלת בנסיעה אז למנוע אין כוח והרכב עלול לדומם ולהיתקע.

לפי הודעתה הרשמית של היבואנית, סוזוקי מחליפה את משאבת הדלק במשאבה חדשה ומעודכנת. עוד מדגישה היבואנית שעד כה לא נרשמו בישראל מקרים בהם רכבים של סוזוקי סבלו מהבעיה הזאת. הריקול כאמור יכלול 318 רכבים והבעלים שלהם יוכלו להתעדכן באתר של סוזוקי או לסירוגין הם יקבלו הודעה לביתם.

אנחנו גם נזכיר שבישראל מכונית שזומנה לריקול חייבת לעבור אותו תוך חצי שנה – כל מכונית. אם היא לא עוברת אותו היא לא יכולה לעבור את הטסט השנתי ואי אפשר לעשות לה העברת בעלות.

Check Also

מיצובישי אאוטלנדר בטוח עוד יותר

תוספת משמעותית לחבילת הבטיחות של מיצובישי אאוטלנדר במחיר של עליית מחיר קטנה. 7 מושבים וגם יכולת בשטח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

twelve + fourteen =