יום שלישי , 27 יולי 2021
ראשי » חדשות » ברבוס 900 ROCKET EDITION
900 כוחות סוס ו-125 קג"מ ל-G קלאס מלא בלינג. צילום: בראבוס

ברבוס 900 ROCKET EDITION


רוני נאק

גם האיש שכבר יש לו הכל, כנראה שלא יספיק לשים ישבן במהדורה הסופר-אקסקלוסיבית הזו של סדנת השיפורים BRABUS. כמו בעולם של שעוני העילית, גם כאן מדובר במהדורה מוגבלת של 25 יחידות בלבד כאשר נקודת המוצא היא Mercedes-AMG G63 ומשם רק מגבירים – והרבה!

אם אתם בין המעטים שמכירים את שילוב המילים rocket עם ברבוס – בטח תבינו שמדובר כאן בגרסת קצה מטורפת שביצורה נפתחו כל הנצרות, שוחררו כל ההגבלות ואקסל התקציב נגרר בבוז לסל המיחזור. הפעם בראבוס מנסה לשלב לעשירי העולם בין ביצועים של מכונית מסלול לשימושיות של G-וואגן (או במילים אחרות לאתגר את הפיזיקה לרמה שבה גם סר אייזיק ניוטון עצמו היה מגרד בפדחתו. ברבוס לקחה את העמודים היקרים יותר של הקטלוג שלה ולחצה על ההדק.

גם סופיות המפלט מוארות. והספוילר הזה באמת אופטימי. 3.7 שניות ל-100 קמ"ש. צילום: בראבוס

מבחן דרכים מרצדס GLE קופה

חיצונית ה-G קלאס קיבל בודיקיט אירודינאמי חדש של ברבוס הכולל מסיטי רוח בחזית, כונס אוויר עצום למנוע, חיפויים שונים, שבכה קדמית וכן אפילו ספויילר קטן וגבוה מאחור ליישור מערבולות האוויר מאחור (שכולם יודעים, בעיקר ברנולי, שזה יוצר גרר שמאט אותך). חשוקי גלגלים אירודינאמיים בקוטר פסיכי של 24 אינץ' ועליהם צמיגים ברוחב 295 וחתך 30 בחזית ורוחב 355 מאחור וחתך של 25. כי אפשר. הפיניש הוא במראה קרבון התואם לחלקי הקרבון של המרכב.

ברבוס 900 רוקט. הביצוע של הקבינה מרשים. יש גם בגוון אפור בלי הבלינג. צילום: בראבוס

המנוע הוא הלב של המפלצת הזו. מדובר ב-V8 בנפח מוגדל ל- 4.5ל' כפול מגדשים ועם נתונים של מכונית-על. 900 כ"ס ו-125 קג"מ. 3.7 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מירבית (מוגבלת אלקטרונית) ל-280 קמ"ש. כדי שגם הסנאים שעל העץ ידעו מה עובר בכביש, מצוידת הלבנה המעופפת הזו במערכת פליטה עם חתימת צליל ייחודית ושסתום פנימי המאפשר לנהג לשלוט בלחיצת כפתור בצליל המופק. 

ברבוס 900 רוקט. דופן דלת צד נוסע. איטס קומפליקטד. צילום: בראבוס

לא זאת אלא אף זאת. הקבינה היא שיר החלל לעבודת יד, עיבוד עור וטוב טעם בסגנון ראוותני שידבר לקבוצות מסוימות באוכלוסייה. בין ריפודי העור המעוינים שעל המושבים, ציפוי האלקנטרה על הדיפונים, משטחי קרבון נוספים וסילוק הספסל האחורי לטובת צמד מושבי קפטן כל אחד בפני עצמו – ראוי לישבנו של אוליגרך ולזה של בת זוגתו.

ברבוס 900 רוקט. קיט אירודינמי וגם תאורה בתוך הגריל. צילום: בראבוס

הברבוס שומר על חבילת הבידור והבטיחות MBUX המקורית, שהיא נהדרת גם ככה וזו מקבלת את התאמת הצבעים "ערכת נושא" התואמת לצבעי הפנים של המפלץ. עם פליטה של 330 גרם CO2 לכל קילומטרים הטילון הזה היה מקבל אצלנו דרגת זיהום 15. בעסוש.

אם פספסתם את ההזמנות לגהץ בזריזות את הסנטוריון שלכם, תוכלו להתנחם ב-G63 המשווק כאן אצלנו היישר מאולם הרצליה. המחיר מתחיל ב-1.76 מיליון שקלים.

ברבוס 900 רוקט. מהדורה מוגבלת של 25 יחידות. רואים? צילום: בראבוס

 

צפו גם בזה

מבחן דרכים סוזוקי ויטארה הייבריד

עדכון מראה מינורי, שילוב של מערכות בטיחות אקטיביות וגם מערכת היברידית קלילה שמורידה את דירוג הזיהום. סוזוקי ויטארה נותנת פוש. האם זה מספיק מול תחרות מצויינת?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *