יום שני , 19 אוגוסט 2019
ראשי » חדשות » שברולט עם 460 סוסים
שברולט טאהו RST עם 460 כוחות סוס, מתלים אקטיביים, גלגלי 22 אינץ ועוד...אהבנו! צילום: שברולט
שברולט טאהו RST עם 460 כוחות סוס, מתלים אקטיביים, גלגלי 22 אינץ ועוד...אהבנו! צילום: שברולט

שברולט עם 460 סוסים

תומר הדר

רכב כביש שטח ענקי פלוס ביצועים שווה: מה? בישראל, באירופה ובעצם ברוב העולם השפוי, לא ניתן למצוא יותר מדי גרסאות ספורטיביות לרכבי כביש שטח – אלא אם מדובר ברכבים של יצרניות אקזוטיות, כדוגמת מזראטי לבנטה אך בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות בכוח סוס, הכל אפשרי. לכן שברולט מרשה לעצמה להציג את הטאהו RST, גרסת הביצועים של שברולט טאהו, הכביש שטח ה"בינוני" של שברולט (בינוני פירושו "ענקי".). אל תחשבו חס וחלילה ששברולט היא המשוגעת היחידה. הטאהו RST  מיועד להתחרות לדוגמה בדודג' דוראנגו  SRT המטורף לא פחות.

שברולט טאהו RST עם 460 כוחות סוס, מתלים אקטיביים, גלגלי 22 אינץ ועוד...אהבנו! צילום: שברולט
שברולט טאהו RST עם 460 כוחות סוס, מתלים אקטיביים, גלגלי 22 אינץ ועוד…אהבנו! צילום: שברולט

אז כיצד גורמים לשברולט טאהו ששקל שתי טונות אולי כשהוא היה קטן להפוך ל"שברולטיל"? התשובה פשוטה: מנוע מנוע מנוע מנוע. הטאהו RST מצויד במנוע V8 צנוע, צנום וחמוד בנפח 6.2 ליטרים. כן, 6.2 ליטרים שמפיק 460 כוחות סוס. וכדי שהסוסים ירדו לכביש ממש ממש מהר, יש תיבת בעלת עשר מהירויות. איך תדעו שזה RST? אה, בגלל החישוקים כמובן, 22 אינץ' שעוטים צמיגי 285/45. ובגלל קצות מערכת הפליטה של BORLA. ובגלל ההנמכה, ומערכת המתלים שב-GM מכנים magnetic ride control. גם מערכת הבלימה כמובן שודרגה – כי מפלצת שמאיצה ל-100 בשש שניות צריכה לפעמים גם לבלום.

שברולט טאהו RST עם 460 כוחות סוס, מתלים אקטיביים, גלגלי 22 אינץ ועוד...אהבנו! צילום: שברולט
שברולט טאהו RST עם 460 כוחות סוס, מתלים אקטיביים, גלגלי 22 אינץ ועוד…אהבנו! צילום: שברולט

צפו גם בזה

ב.מ.וו X5 פלאג-אין הייבריד החדש. 600 אלף שקלים, 400 כוחות סוס, 61 קג"מ ו-16 רמקולים. צילום: BMW

ב.מ.וו X5 פלאג-אין – החל ב-600,000 שקלים

PHEV - תנאי מקדים בקבוצת הפרימיום - מגיעה למשבצת של ב.מ.וו X5 החדש. אולי זה יעיר את קבוצת הפרימיום המנומנמת?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

three × three =