רוני נאק
הסנונית הראשונה למותג השרירים CUPRA מגיעה לישראל. מדובר הלא בחטיבת הביצועים של SEAT אשר נפרדה מהמותג ויוצאת לדרך עצמאית עם ליין דגמים וגרסאות כוח על בסיס דגמי סיאט. ובכן הראשונה להגיע לישאל היא הקופרה אטקה. דווקא רכב כביש-שטח אופנתי ביריית הפתיחה והוא מגיע עם מפרט שיגרום לכל חובב רכב להזיל ריר: מנוע 2.0ל' טורבו עם 300 כ"ס ו-40.7 קג"מ, תיבת הילוכים רובוטית עם 7 הילוכים והנעה כפולה במערכת "4 DRIVE" עם מפות ניהול מנוע ("חווית נהיגה") משתנות ממצבי קופרה ושטח קיצוניים ועד לניסיון גם לחסוך בדלק כשצריך.
קופרה אטקה זה לא רק 4.9 שניות ל-100 קמ"ש – אלא גם איבזור ופינוקים. לוגו SEAT מוחלף בזה של CUPRA, יש חישוקי נחושת כאופציה, לוח מחוונים ווירטואלי, מושבי ספורט עם ריפודי עור מלאים, כיוון חשמלי למושב נהג, בקרת אקלים דו-איזורית, כניסה ללא מפתח – וגם מערכת מתלים אדפטיביים המאפשרים כיול שלדה משתנה תוך-כדי-תנועה.
חיצונית קופרה אטקה מצוידת בפנסי LED מלא, ספויילר אחורי, כנפיים מודגשות, גג שמש פנוראמי ועוד איבזור רב. בתחום הבטיחות יש מערך בטיחות אקטיבי מלא הכולל 7 כריות אוויר, בלימת חירות אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב, ניטור שטחים מתים וגם מצלמת חניה 360 מעלות וחיישני אורות וגשם.