יום שישי , 26 אפריל 2024
DS4 בישראל. החל ב-219 אלף שקל, שתי יחידות הנעה, אחת היברידית ושלוש רמות אבזור. צילום: רונן טופלברג

DS4 החל ב-218,990 שקלים

רוני נאק

לובינסקי, יבואנית ענף PSA ממשפחת סטלנטיס (אם לא מכירים בדקו בוויקיפדיה) – החלה הבוקר לשווק בישראל דגם שלישי במותג DS – מותג הפרמיום של הקבוצה.

DS4 בישראל. החל ב-219 אלף שקל, שתי יחידות הנעה, אחת היברידית ושלוש רמות אבזור. צילום: רונן טופלברג

מחירים:

  • 1.6ל' בנזין PureTechTrocadero המחיר: 218,990 שקל
  • DS4 PERFORMANCE LINE1.6 בנזין PureTech המחיר: 228,990 שקל
  • DS4 E-TENSE PHEVTrocadero המחיר: 248,990 שקל
  • DS4 CROSS E-TENSE PHEVRivoli המחיר: 278,990 שקל

*פנים Pebble Gray – תוספת של 20,000 שקל לרמת Trocadero ותוספת של 10,000 שקל לרמת Rivoli.

DS4 תשווק בישראל עם אחריות 3 שנים או 100,000 ק"מ על מערכות הרכב. ה- DS4 E-TENSEתציע בנוסף אחריות של 8 שנים או 160,000 ק"מ על הסוללה.

DS4 בישראל. החל ב-219 אלף שקל, שתי יחידות הנעה, אחת היברידית ושלוש רמות אבזור. צילום: רונן טופלברג

ה-DS4 תשווק בישראל בשלוש רמות אבזור: TROCADERO, PERFORMANCE LINE ו-RIVOLI בהתאם לגרסה.

  • ה-DS4 בגרסת ה-1.6 טורבו בנזין PureTech 225 כ"ס וברמת האבזור TROCADERO כוללת לוח מגע בקונסולה המרכזית, IRIS SYSTEM, DS SMART TOUCH, תצוגה עילית HUD, סרטוני הדרכה מובנים לתפעול הרכב (בעברית), 3 מצבי נהיגה (חסכוני, רגיל, ספורט), העשרת צליל המנוע בתא הנוסעים במצב ספורט, מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה, בלם יד חשמלי, חיישני חניה היקפיים, מצלמת חניה אחורית 180 מעלות ליצירת מבט 'על' וקווי גבולות חניה, מראה מרכזית אלקטרו-כרומטית, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7 אינץ' עם השפה העברית ו-8 ערכות צבעים לבחירה, כניסה והתנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת גם למושב האחורי, מערכת מולטימדיה עם מסך 10 אינץ' וממשקי Apple CarPlay ו-android auto, מערכת ניווט מקורית TOMTOM בעברית עם דיווחי תנועה ומיקום מצלמות, מערכת זיהוי קולי, 4 שקעי USB C, תאורת פנים לד, מראות מתקפלות ועוד.
DS4 בישראל. החל ב-219 אלף שקל, שתי יחידות הנעה, אחת היברידית ושלוש רמות אבזור. צילום: רונן טופלברג
  • ה-DS4 בגרסת E-TENSE PHEV 225 כ"ס וברמת האבזור TROCADERO כוללת לוח מגע בקונסולה המרכזית, IRIS SYSTEM, DS SMART TOUCH, תצוגה עילית HUD, סרטוני הדרכה מובנים לתפעול הרכב (בעברית), 4 מצבי נהיגה המשפיעים על מערכת ההנעה והמתלים (חשמלי, היברידי, ספורט, נוחות), מתלים אקטיביים באמצעות מצלמה, העשרת צליל המנוע בתא הנוסעים במצב ספורט, מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה, בלם יד חשמלי, חיישני חניה היקפיים, 4 מצלמות חניה ליצירת מבט 'על' וקווי גבולות חניה, מראה מרכזית אלקטרו-כרומטית, גג פנורמי נפתח עם הצללת וילון, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7 אינץ' עם השפה העברית ו-8 ערכות צבעים לבחירה, כניסה והתנעה ללא מפתח עם חיישן קרבה, בקרת אקלים מפוצלת גם למושב האחורי עם פונקציית הפעלה מוקדמת כשהרכב נעול וכבוי, מערכת מולטימדיה עם מסך 10 אינץ' וממשקי Apple CarPlay ו-Android Auto, מערכת ניווט מקורית TOMTOM בעברית עם דיווחי תנועה, מערכת זיהוי קולי, 4 שקעי USB, תאורת פנים לד, מראות צד מתקלות חשמלית עם תאורה ועוד. בגרסה זו תוצע אופציה לחבילת אבזור גבוהה יותר שכוללת: ריפודי עור בגוון בהיר Pebble Gray, מושבים קדמיים חשמליים מתכווננים עם זיכרון למושב הנהג, מושב נהג זז לאחור אוטומטית עם כיבוי הרכב וחזרה למקומו עם הנעה, 8 תוכניות עיסוי במושבים הקדמיים בשלוש עוצמות שונות, מושבים קדמיים עם 3 דרגות חימום ואוורור וכן חימום הגה הפעיל בטמפרטורות שמתחת ל-20 מעלות.
DS4 בישראל. החל ב-219 אלף שקל, שתי יחידות הנעה, אחת היברידית ושלוש רמות אבזור. צילום: רונן טופלברג
  • ה-DS4 PERFORMANCE LINE ה-1.6 טורבו PureTech 225 כ"ס וברמת האבזור PERFORMANCE LINE סרטוני הדרכה מובנים לתפעול הרכב (בעברית), 3 מצבי נהיגה (חסכוני, רגיל, ספורט), העשרת צליל המנוע בתא הנוסעים במצב ספורט, מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה, בלם יד חשמלי, חיישני חניה היקפיים, 4 מצלמות חניה ליצירת מבט 'על' וקווי גבולות חניה, מראה מרכזית אלקטרו-כרומטית, גג פנורמי נפתח עם הצללת וילון, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7 אינץ' עם השפה העברית ו-8 ערכות צבעים לבחירה, כניסה והתנעה ללא מפתח, פתיחה חשמלית לתא המטען גם בהפעלה עם הרגל, בקרת אקלים מפוצלת גם למושב האחורי, מושב נהג חשמלי עם זיכרונות, ריפוד משולב אלקנטרה עם לוגו PERFORMANCE LINE, מערכת מולטימדיה עם מסך 10 אינץ' וממשקי Apple CarPlay ו-android auto, 4 שקעי USB, תאורת פנים לד, דוושות ספורט אלומיניום, חישוקי 19 אינץ' שחורים, פתיחה וסגירה חשמלית של תא המטען ללא מגע יד ועוד.

 

  • ה-DS4 CROSS בגרסת E-TENSE PHEV 225 כ"ס וברמת האבזור RIVOLI כוללת בחירה בין שלושה סוגי גימור פנים – גוונים ותפירה ייחודיים, לוח מגע בקונסולה המרכזית, תצוגה עילית, סרטוני הדרכה מובנים לתפעול הרכב (בעברית), 4 מצבי נהיגה המשפיעים על מערכת ההנעה והמתלים (חשמלי, היברידי, ספורט, נוחות), מתלים אקטיביים באמצעות מצלמה, פנסי DS MATRIX LED VISION, העשרת צליל המנוע בתא הנוסעים במצב ספורט, מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה, בלם יד חשמלי, חיישני חניה היקפיים, 4 מצלמות חניה ליצירת מבט 'על' וקווי גבולות חניה, מראה מרכזית אלקטרו-כרומטית, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7 אינץ' עם השפה העברית ו-8 ערכות צבעים לבחירה, כניסה והתנעה ללא מפתח עם זיהוי קרבה, פתיחה חשמלית לתא המטען גם בהפעלה עם הרגל, גג זכוכית פנורמי, בקרת אקלים מפוצלת גם למושב האחורי עם פונקציית הפעלה מוקדמת כשהרכב נעול וכבוי, מושבים קדמיים חשמליים עם זיכרונות ו-8 תוכניות עיסוי וחימום ואוורור, מערכת מולטימדיה עם מסך 10 אינץ' וממשקי Apple CarPlay ו-android auto, מערכת ניווט מקורית TOMTOM בעברית עם דיווחי תנועה, מערכת זיהוי קולי, 4 שקעי USB C, תאורת פנים לד, מראות צד מתקפלות חשמלית עם הקרנת לוגו DS ושינוי זווית בנסיעה לאחור ועוד. בנוסף לכך, מושבי הרכב מגיעים כסטנדרט עם ריפוד עור שחור וישנה האופציה לבחור בעור בהיר Pebble Gray או עור חום Criollo Brown Nappa Watchstrap.

Check Also

קיה אוסטרליה: טנדר חשמלי זה לא פתרון

הראשון מתוך תעשיית הרכב שיוצא פומבית נגד דגם חשמלי חדש שחברתו עתידה לשווק. מנכ"ל קיה אוסטרליה מעז להצביע על המלך העירום האם זה יהיה סוף הקריירה שלו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

12 + three =