יום שישי , 19 אפריל 2024
600 כוחות סוס והנעה לכל ששת (!) הגלגלים. אם יש לכם 300 אלף דולרים מיותרים יבנו לכם כזה. AMG מאחוריך! צילום: HENNESSEY
600 כוחות סוס והנעה לכל ששת (!) הגלגלים. אם יש לכם 300 אלף דולרים מיותרים יבנו לכם כזה. AMG מאחוריך! צילום: HENNESSEY

הנסי משפרת פורד ראפטור


רוני נאק

הנה לכם פיסת מידע חשובה: יש לנו קטע עם פורד ראפטור סביר להניח שאם לכם היתה פורד ראפטור 2017 בחניה, קומפלט עם מנוע וי שש וצמד מגדשי טורבו, גם לכם היה קטע עם פורד ראפטור. לגיטימי, לא?

HENNESSEY משפרת טנדר פורד ראפטור ומציעה כמה חבילות שדרוג המקפיצות את ההספק מ-450 סוסים תקניים ועד ל-600 ויש גם יותר איבזור וכל זה. צילום: HENNESSEY
HENNESSEY משפרת טנדר פורד ראפטור ומציעה כמה חבילות שדרוג המקפיצות את ההספק מ-450 סוסים תקניים ועד ל-600 ויש גם יותר איבזור וכל זה. צילום: HENNESSEY

בכל מקרה, בארצות הברית יש מי שמסתכל בפורד ראפטור בזלזול וחושב לעצמו: "הבה נגזור לו את הקוקיות ונפיח רוח במגדשיו". לדוגמה, האנשים הטובים של Hennessey, סדנה שאוהבת לקחת כל מיני רכבים אמריקאיים ולעשות להם הנשמה מפה לטורבו. שלא במפתיע, הם יושבים בטקסס ויש להם שם שאנחנו אוהבים ללגום, אבל זה כבר סיפור אחר.

HENNESSEY משפרת טנדר פורד ראפטור ומציעה כמה חבילות שדרוג המקפיצות את ההספק מ-450 סוסים תקניים ועד ל-600 ויש גם יותר איבזור וכל זה. צילום: HENNESSEY
HENNESSEY משפרת טנדר פורד ראפטור ומציעה כמה חבילות שדרוג המקפיצות את ההספק מ-450 סוסים תקניים ועד ל-600 ויש גם יותר איבזור וכל זה. צילום: HENNESSEYHENNESSEY משפרת טנדר פורד ראפטור ומציעה כמה חבילות שדרוג המקפיצות את ההספק מ-450 סוסים תקניים ועד ל-600 ויש גם יותר איבזור וכל זה. צילום: HENNESSEY

אז בכל אופן, בהנסי לוקחים את פורד ראפטור שמצויד במנוע בנפח 3.5 ליטרים שמפיק 450 כוחות סוס ומתחילים להוסיף לו סוסים. כדרכם של טיונרים, יש להנסי כמובן חבילות. חבילה ראשונה כוללת מיפוי מחדש של מחשב המנוע שמוסיף 30 כוחות סוס. חמודי. אחר כך יש מערכת יניקה שמוסיפה 8 כוחות סוס. איזה מאמי.

600 כוחות סוס והנעה לכל ששת (!) הגלגלים. אם יש לכם 300 אלף דולרים מיותרים יבנו לכם כזה. AMG מאחוריך! צילום: HENNESSEY
600 כוחות סוס והנעה לכל ששת (!) הגלגלים. אם יש לכם 300 אלף דולרים מיותרים יבנו לכם כזה. AMG מאחוריך! צילום: HENNESSEY

ואז יש גם את הולוסיראפטור. כן, כמו השם של הדינוזאור. איך 500 כוחות סוס נשמעים לכם בטנדר בעל הנעה כפולה? דרך מערכת פליטה פתוחה כמובן. סבבה, נכון? גם לנו! ומה עם מי שמגחך בזלזול למראה 500 כוחות סוס? אה..600 זה גם סבבה. סליחה, 605 כוחות סוס שמזניקים את פורד ראפטור ל-100 קמ"ש תוך 4.2 שניות באמצעות שני מגדשים ממש ממש גדולים שמחליפים את המגדשים המקוריים. שזה כבר ממש ממש ממש לא שפוי. וזהו. אלא אם בא לכם סיקס פאק. יענו שישיה. גם את זה ישמחו לעשות למענכם בהנסי באמצעות הסבה של הראפטור להנעה שש על שש. זה אפשרי וזה עולה 295 אלף דולר, לא כולל טנדר. סבבה? סבבה!

זה הבפנוכו. יפה לא?! המנוע המשופר של טנדר פורד ראפטור כמעט ומכפיל את ההספק של מנוע ה-V6 450 כ"ס הטנדרטי והעלוב. צילום: HENNESSEY
זה הבפנוכו. יפה לא?! המנוע המשופר של טנדר פורד ראפטור כמעט ומכפיל את ההספק של מנוע ה-V6 450 כ"ס הטנדרטי והעלוב. צילום: HENNESSEY

 

Check Also

אגרת הרישוי לרכב חשמלי מתייקרת מאד

מדינת ישראל מכניסה את נהגי הרכב החשמלי מתחת לאלונקת המיסים. החל מה-1 לינואר 2025 הטבת אגרת הרישוי תבוטל ותיישר קו לפי 7 קבוצות הרישוי הנהוגות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

8 + 5 =