רוני נאק
הנה לכם פיסת מידע חשובה: יש לנו קטע עם פורד ראפטור סביר להניח שאם לכם היתה פורד ראפטור 2017 בחניה, קומפלט עם מנוע וי שש וצמד מגדשי טורבו, גם לכם היה קטע עם פורד ראפטור. לגיטימי, לא?
בכל מקרה, בארצות הברית יש מי שמסתכל בפורד ראפטור בזלזול וחושב לעצמו: "הבה נגזור לו את הקוקיות ונפיח רוח במגדשיו". לדוגמה, האנשים הטובים של Hennessey, סדנה שאוהבת לקחת כל מיני רכבים אמריקאיים ולעשות להם הנשמה מפה לטורבו. שלא במפתיע, הם יושבים בטקסס ויש להם שם שאנחנו אוהבים ללגום, אבל זה כבר סיפור אחר.
אז בכל אופן, בהנסי לוקחים את פורד ראפטור שמצויד במנוע בנפח 3.5 ליטרים שמפיק 450 כוחות סוס ומתחילים להוסיף לו סוסים. כדרכם של טיונרים, יש להנסי כמובן חבילות. חבילה ראשונה כוללת מיפוי מחדש של מחשב המנוע שמוסיף 30 כוחות סוס. חמודי. אחר כך יש מערכת יניקה שמוסיפה 8 כוחות סוס. איזה מאמי.
ואז יש גם את הולוסיראפטור. כן, כמו השם של הדינוזאור. איך 500 כוחות סוס נשמעים לכם בטנדר בעל הנעה כפולה? דרך מערכת פליטה פתוחה כמובן. סבבה, נכון? גם לנו! ומה עם מי שמגחך בזלזול למראה 500 כוחות סוס? אה..600 זה גם סבבה. סליחה, 605 כוחות סוס שמזניקים את פורד ראפטור ל-100 קמ"ש תוך 4.2 שניות באמצעות שני מגדשים ממש ממש גדולים שמחליפים את המגדשים המקוריים. שזה כבר ממש ממש ממש לא שפוי. וזהו. אלא אם בא לכם סיקס פאק. יענו שישיה. גם את זה ישמחו לעשות למענכם בהנסי באמצעות הסבה של הראפטור להנעה שש על שש. זה אפשרי וזה עולה 295 אלף דולר, לא כולל טנדר. סבבה? סבבה!