רוני נאק
כמו יצרניות רכב וטכנולוגיה אחרות, גם GAC הסינית מקיימת כנס טכנולוגי שנתי בו היא מציגה את הפיתוחים האחרונים שלה. "יום הטכנולוגיה" חשף את טכנולוגיית אלקטרודות הסיליקון-ספוג של GAC. לדברי החברה לאחר שנים של מחקר, GAC הצליחה לפתור בעיות הקשורות בסיליקון בסוללות גדולות, ופיתחה באופן עצמאי "טכנולוגיית סוללת פלטת ספוג-סיליקון שלילית". טכנולוגיה זו הופכת את יריעת הסיליקון השלילית בתוך הסוללה לרכה ואלסטית (כמו ספוג ומכאן השם) ובכך מחזקת אותה כנגד בלאי וקרעים כתוצאה מטעינה, ומעניקה לה יותר מקום אחסון. הטכנולוגיה מאפשרת הפחתת גודלה של סוללה יחידה ב-20% ואת משקלה ב-14%.
עוד הוצגה מערכת נהיגה חכמה "4.0 ADIGO", בעלת יכולת אוטונומית ולימוד של הרגלי הנהיגה של הנהג. המערכת אוספת מידע מ-31 חיישנים המנטרים שליטה בנתיבים, החלפת נתיבים אוטומטית, עקיפה אוטומטית ומעבר אוטומטי בצמתים ופונקציות השתלבות בתנועה. המערכת משחררת לגמרי את ידיו ורגליו של הנהג ומקלה על עייפות הנהג וכוללת מערכת לשינון דפוסי החנייה המתאימה את עצמה לצרכי והרגלי המשתמש.
בנוסף גם הדגימה GAC טכנולוגיית טעינה סופר-מהירה, המאפשרת טעינה של סוללת רכב חשמלי מ-0% ל-80% ב-16 דקות בלבד. למרות שלא היה פירוט נוסף לגבי זה, בהחלט שמדובר בצעד בכיוון הנכון.
מי שאינו מכיר GAC היא אחת מיצרניות הרכב הגדולות והוותיקות בסין, החברה מייצרת כ- 2.5 מיליון רכבים בשנה, כמעט בכל קבוצת רכב ומעסיקה כ-800,000 עובדים. החברה זוכה להכרה כאחת מיצרניות הרכב האיכותיות ביותר על ידי JDPower. מכוניות GAC מיובאות לישראל על ידי אוריון מוביליטי הבית קבוצת יוניון.
יפה לראות שהחברה הזאת לא קופאת על השמרים ומציגה חידושים וטכנולוגיות שלוקחות את כל השוק קדימה
בכלל, הGE3 שלהם זה רכב מעולה עם אבזור ברמה אחת מעל כל המתחרים