יום חמישי , 12 דצמבר 2024
טווין טורבו, מרכב קופה ופנים כל חדש. ג'נסיס GV80 חוזר מהמכון עם שרירים וגישה אגרסיבית. צילום: ג'נסיס

ג'נסיס GV80 מתעדכן ומעלה שרירים


 

רוני נאק

אחד מדגמי היוקרה הטובים-יותר שיש בשוק מקבל עדכון מנוע, גרסת קופה ספורטיבית ופנים כל חדש ואולטרה מודרני.

הפנים הדיגיטלי החדש משותף לכל הגרסאות ונראה הרבה יותר עדכני ונכון. כמובן שיש עושר פיצ'רים מסחרר. צילום: ג'נסיס

 

אותו מרחב דיגיטלי חדש, כך לפי הודעת כלמוביל היבואנית, עוצב בהשראת זרם ארכיטקטורה המדגיש את היוקרה באמצעות מרחב ומשטחים נקיים. לגלגל ההגה חיתוך D בשני גוונים ושומר על עיצוב פנימי אלגנטי אך עם קריצה דינאמית – שגם מגיעה מדוושות אלומיניום ספורטיביות. דפוסי קישוט ייחודיים ומושבי עור עם דוגמאות ותפירה בלעדיים לדגם הקופה תורמים עוד יותר לעיצוב המעודן. הפנים של ה- GV80 Coupe החדש מדגיש את אתוס העיצוב של ג'נסיס. שילוב חלל לבן (בפילוסופית העיצוב של ג'נסיס) עם טכנולוגיות חדשות ליצירת אווירה מתוחכמת כולל תצוגת מסכי OLED ברוחב 27 אינץ' המשלבת את מסך המולטימדיה עם לוח המחוונים. וכן. יש גם תצוגה עילית המקרינה מידע לנהג על שמשת הרכב.

גרסת הקופה החדשה מביאה אמביאנס ספורטיבי שלא היה עד עתה ל-GV80 הגדול. צילום: ג'נסיס

• מבחן דרכים ג'נסיס GV80

לחיזוק המסר האתלטי של ה- GV80 Coupe ישנם אלמנטים עיצוביים מותאמים: פתחי אוויר גדולים ודקים יותר ועיצוב רחב על הפגוש הקדמי; הגריל בדוגמת G-Matrix כפול משלב את הסגנון הייחודי של ג'נסיס ומכפיל אותו למראה ספורטיבי יותר עם עיטורי כרום חדשים המשתרעים בצורה חלקה דרך הצדדים לאורך החלק החיצוני והמשדרים נוכחות עוצמתית מהפגוש הקדמי לאחורי.

ג'נסיס עברה מהדיזל הטורי שהיה עד היום ב-GV80 לטובת מנוע בנזין V6 כפול מגדשי טורבו בנפח 3.5ל'. התפוקה מרשימה ועומדת על 409 כ"ס ו-56 קג"מ ב-1,300 סל"ד. למנוע מצורפת מערכת היברידית קלה 48V ובאופן מעניין מגדש-על חשמלי המשפר את גמישות המנוע בסל"ד הנמוך לפני שצמד הטורבו מתעורר.

למרות שג'נסיס הוא מותג יוקרה צעיר, רמת הביצוע של תא הנוסעים בוגרת לגמרי ומבוצעת ברמה גבוהה מאד. צילום: ג'נסיס

 

עוד בתחומים המוטוריים, מצויד ג'נסיס GV80 החדש במערכת מתלים אקטיבית עם מצלמה הצופה לחזית ומכינה את המתלים מראש – למען הנאתך. ההנעה כפולה קבועה עם ניתוב מומנט ודיפ' מוגבל החלקה אלקטרוני. לתיבת ההילוכים האוטומטית-פלנטרית 8 הילוכים. חגיגה.

בהיצע של הקופה גרסאות לקצ'רי ואולטימייט ואילו בגרסה של ה-GV80 ה-SUV תמצאו גרסאות אלגנט ו-לקצ'רי.

ה-GV80 שאינו קופה מקבל מתיחת פנים קלה, אותו פנים דיגיטלי חדש ועדיין עם 7 מושבים. צילום: ג'נסיס

 

גרסת מרכב ה-SUV בעלת אותו המנוע אבל עם כיול מתון יותר של 375 כ"ס ו-54 קג"מ – המשך שרשרת ההנעה זהה לקופה. לשתי הגרסאות בורר מצבי נהיגה, מתלים צופים לכביש, מערכת שמע מבית B&O עם 18 רמקולים (או מקורית עם 9 רמקולים), סייען חניה אוטומטי, פנסי LED, ריפודי עור עם תפרים נאים ועוד רשימה אבזור ארוכה.

בתחום הבטיחות כל הגרסאות של הג'נסיס GV80 החדש נהנות מרמת בטיחות 7 מתוך 8 הכוללת שורה ארוכה של מערכות סיוע לנהג ובטיחות אקטיביות.

מחירים:

ג'נסיס GV80 קופה לקצ'רי – 669,000 שקלים

ג'נסיס GV80 קופה אולטימייט – 719,000 שקלים

ג'נסיס GV80 אלגנט – 569,000 שקלים

ג'נסיס GV80 לקצ'רי – 639,000 שקלים

 

 

Check Also

סוללות טבולות בנוזל קירור – קייטרהם ממשיכה להפתיע

לא. זה לא עושה קצר. סוללות טבולות בנוזל קירור שאינו מוליך עשויות להיות הפתרון לרכבים חשמליים ספורטיביים. קייטרהם בפיתוח משותף עם XING

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *