רוני נאק
כל מי שחי ומכיר הארלי דיווידסון יודע שהאופנועים שלהם זה רק חלק מהסיפור – אפילו חלק קטן. כי יותר מהדו"ג עצמו יש עולם תוכן עצום של אביזרים, בגדים, ואפשרויות להתאמה אישית שלפי מאזן החברה אחראי לבדו ליצירה של כמחצית מהמאזן השנתי.
אגב, לכל ההארליסטים הקשוחים, עוטי העור והזיפים – התוצאות הפיננסיות של החברה לא להיט. והמניה שלה – HOG עד כמה שזה מפתיע – יורדת בעקביות משנת 2014 כשהיתה אמורה להירכש על ידי קוואסקי.
כך או אחרת – יש להארלי כוונות להתרחב לתחומים חדשים עבורה והיא עושה זאת עם אופני חשמליים. בינתיים רק אבי טיפוס, ועוד לא ידוע מפרט סופי, חבילות איבזור, מחירים או כלל אם יגיעו ליצור. אבל לאופניים יש את המראה של שלדות הארלי קשיחות הזנב המסורתיות.
לא מדובר באופני הרים – כמו של דוקאטי או פיג'ו – אלא דווקא על אופניים עירוניים, מעוצבים למראה ברוח המותג. מה שמעט מקלקל את ה-COOL זו העובדה שהרוכבים יהיו צריכים לדווש כדי ליהנות מסיוע חשמלי. אבל זה התקן, והחוק. אלא החיים.
כמקובל באופנועי הארלי גם האופניים מונעים בעזרת רצועה ולא שרשרת. יש פיצ'ר נחמד של יחידות תאורה המשולבות בצנרת השלדה – כמו גם המצבר. בהיעדר קסטת הילוכים רגילה הציגו האופניים נאבה אחורית עם יחסי העברה פנימיים.