רוני נאק
זהו אמנם סקר אמינות ספציפי לשוק האמריקני אבל הוא עתה בשנתו ה-32 ויצר כבר אמינות כה רבה שאי אפשר להתעלם מתוצאותיו גם ביבשות אחרות ואפילו כאן אצלנו בישראל המושלגת. הסקר מוצג לפי מספר התקלות ל-100 מכוניות מאותו המותג. Problems Per 100 או בקיצור PP. ככל שמספר ה-PP קטן יותר, כך קטן הסיכוי שלכרכרה שלהם תהיה תקלה, קלקול או סתם צרבת. הסקר בודק 177 תקלות אפשריות ב-8 קבוצות ומערכות שיש בכל רכב למשל: ניווט ומולטימדיה, מערכת הנעה, מרכב, תא נוסעים, אבזור, יחידות שליטה ותצוגות, חווית נהיגה, מושבים ועוד.
הסקר מתבסס על מידע שהתקבל מהבעלים המקוריים של 33,251 כלי רכב משנתונים 2018 ומכסה שלוש שנות בעלות ושימוש ברכב.
המותג המצטיין בתחום הפרימיום ועם ה-PP הקטן ביותר הוא לקסוס עם ניקוד זעום של 81 PP. פורשה היא האירופאית האמינה ביותר ובמקום השנים וגם לה יש PP קטן של 86 בלבד. KIA בעלת ה-PP הקטן ביותר, 97, בין מותגי הרכב העממיים.

ה-PP הממוצע של תעשיית הרכב, לפי הסקר הזה הוא 121 תקלות ל-100 מכוניות. ותחת הממוצע אפשר למצא את אאודי עם PP של 127, לפולקסווגן PP של 163 ואילו ה-PP הגדול והמרשים ביותר שמור ללנד רובר עם מספר שהוא כפול מהממוצע 244 PP.

טסלה, שלא מזמן עשתה עליה דיגיטלית לישראל מתברגת בין קרייזלר ליגואר עם PP חשמלי של 176. זאת למרות שהיא מסרבת באופן קבוע לאפשר לבעלי טסלה להשתתף בסקר הזה (ב-15 מדינות בארה"ב נדרשת הסכמתה – כי עורכי דין…) אבל בניגוד לשנים הקודמות התקבלה כמות מידע מספקת כדי למקמה עם PP מרשים למדי. זה עוד יותר מרשים בהתחשב בזה שאין לה מנוע בנזין ומערכת הנעה מורכבת שיש למכוניות א-חשמליות.